Wystartowała ogólnopolska kampania nowej kolekcji ekobiologicznych serum marki BIODERMA

Ogólnopolska Kampania Bioderma

Wystartowała ogólnopolska kampania nowej kolekcji ekobiologicznych serum marki BIODERMA

Rusza cross-channelowa, ogólnopolska kampania nowej kolekcji ekobiologicznych serum marki BIODERMA. Media zaplanował i zakupił dom mediowy PRO Media House. 

Jest to pierwsza kampania czterech produktów z kategorii serum od marki BIODERMA, przeznaczonych do różnych typów skóry: 
Sensibio Defensive Serum – skóra wrażliwa  
Hydrabio Hyalu+ serum – skóra odwodniona  
Sebium Serum – skóra tłusta i mieszana  
Pigmentbio C-Concentrate serum – skóra z przebarwieniami  

Kampania skierowana jest do wszystkich kobiet poszukujących efektywnych i bezpiecznych produktów. To, co wyróżnia markę Bioderma to dermokosmetyki zaprojektowane w taki sposób, aby działały zgodnie z biologią skóry. Kolekcja serum ma za zadanie podkręcić codzienną pielęgnację i tym samym wzmocnić  w skórze jej naturalną siłę, dzięki czemu efekty działania produktu utrzymują się na długi czas.

Warte podkreślenia jest, że kolekcja ekobiologicznych serum Bioderma ma podwójne działanie: daje moc skórze w odpowiedzi na jej indywidulane potrzeby, a dodatkowo chroni jej młodość. To odpowiedz na potrzeby kobiet, które coraz częściej poszukują produktu, który będzie wielozadaniowy.  

Celem kampanii jest pokazanie, że najlepsze efekty dają produkty, które dokładnie odpowiadają na potrzeby naszej skóry, dodają mocy podkręcając pielęgnację, a jednocześnie wzmacniają naturalną siłę samej skóry utrzymując efekty działania na długi czas. Zgodnie z hasłem „Moc serum, siła skóry”. 

Ogólnopolskie działania reklamowe zaplanowane są na okres marzec-kwiecień 2024.  

Kampania pojawi się na siatkach wielkoformatowych w prestiżowych lokalizacjach, na precyzyjnie dobranych citylightach w 20 miastach Polski oraz na nośnikach digital w wyselekcjonowanych centrach biznesowych i klubach fitness.

Reklamy video emitowane będą w największych kinach, serwisach VOD, mediach społecznościowych, a także na największym w Europie nośniku DOOH, umiejscowionym na hali Tauron Arena w Krakowie

Spoty usłyszymy także w ogólnopolskich stacjach radiowych i sieciach, m.in. Radiu ZET, TOK FM, Złote Przeboje, Meloradio, Chillizet

W ramach działań digital emitowane będą reklamy graficzne, video, tekstowe oraz artykuły contentowe. 

Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy PRO Media House, który wygrał multibrandowy przetarg na obsługę aktualnej kampanii marki Bioderma.

NAOS to właściciel ZAAWANSOWANYCH NAUKOWO marek dermokosmetycznych Bioderma, Institut Esthederm oraz Etat Pur. Firma rozwijająca swoją działalność  
w zakresie opieki nad ludźmi dotyczącej zdrowia, piękna i dobrego samopoczucia. 

NAOS i jego trzy marki wyróżniają się unikatowym podejściem: ekobiologią. Ekobiologia, będąca połączeniem ekosystemu i biologii skóry, stanowi innowacyjne spojrzenie na pielęgnację skóry, traktując ją jako ekosystem pozostający w ciągłej interakcji z otoczeniem. Zamiast nadmiernie pielęgnować skórę, musimy ją wspierać, aby mogła żyć i pozwolić jej z czasem odzyskać naturalną równowagę, niezależnie od środowiska.