CONVERSE: najbardziej kolorowa i spektakularna kampania PRO Media House 

Kampania mediowa Converse zrealizowana przez PRO Media House

CONVERSE: najbardziej kolorowa i spektakularna kampania PRO Media House 

Kampania CONVERSE “Po prostu dodaj kolor”, to jedna z najbardziej kolorowych kampanii outdorowych i internetowych, którą zrealizowaliśmy w ciągu 20 lat działalności domu mediowego PRO Media House. Jej celem była promocja nowej kolekcji CHUCK TAYLOR ALL STAR COLOR – WIOSNA 2012.

Klient: AmerSport sp. z o.o. 

Kampania: Converse – „Po prostu dodaj kolor” 

Termin kampanii: kwiecień 2012 

Wsparcie sprzedaży nowej kolekcji CHUCK TAYLOR ALL STAR COLOR – WIOSNA 2012. 

oraz:

  • “opanowanie” ulic miast przez markę i kolory nowej kolekcji,
  • przesłanie „think local”, czyli odwołania do charakterystycznych elementów,
    i atrybutów poszczególnych miast. 
  • “zrobienie szumu” – przyciągniecie uwagi przechodniów i wygenerowanie zainteresowania akcją ze strony mediów.
  • murale i grafitti w miejscach o największym natężeniu ruchu pieszym i samochodowym, blisko kluczowych sklepów marki (m.in. pomalowana została ul. Chmielna w Warszawie – budżet zawierał rezerwę na kary od straży miejskiej 😉
  • duże formaty w kultowych serwisach internetowych, odwiedzanych przez użytkowników marki.
  • outdoor (mix nośników, w tym nośniki konsekutywne),  
  • nośniki niestandardowe (murale, grafitti),
  • Internet (mix witryn i formatów),
  • prasa

Kreacja wykorzystana w kampanii została przygotowana przez Dział Marketingu firmy AmerSport Sp. z o.o. – wyłącznego dystrybutora obuwia i odzieży marki Converse w Polsce.  Zarówno nazwa, jak i kolorystyka kampanii nawiązywały do aktualnej kolekcji trampek CHUCK TAYLOR ALL STAR COLOR – WIOSNA 2012.

Kolory poszczególnych layoutów odzwierciedlały sześć kolorów trampek dostępnych w wiosennej kolekcji: Iris Orchid, Nectarine, Classic Green, Aruba Blue, Tomato i Dazzling Blue. Kampanię można było zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Trójmieście.


 […] Pracownicy PRO Media House po raz kolejny wykazali się skrupulatnością i rzetelnością przy wyborze nośników outdoorowych, a także innowacyjnością w zakresie rekomendacji internetowych. Na etapie realizacji kampanii zapewnili nam wysoki standard obsługi, terminowość i ogromne zaangażowanie oraz zrozumienie dla naszych potrzeb i specyfiki produktów. 

Nasza ponad 5-letnia współpraca wciąż owocuje efektywnymi kampaniami reklamowymi.

Przeczytaj również: Wystartowała ogólnopolska kampania nowej kolekcji ekobiologicznych serum marki BIODERMA