CONVERSE: najbardziej kolorowa i spektakularna kampania PRO Media House
Kampania CONVERSE “Po prostu dodaj kolor”, to jedna z najbardziej kolorowych kampanii outdorowych i internetowych, którą zrealizowaliśmy w ciągu 20 lat działalności domu mediowego PRO Media House. Jej celem była promocja nowej kolekcji CHUCK TAYLOR ALL STAR COLOR – WIOSNA 2012.
Klient: AmerSport sp. z o.o.
Kampania: Converse – „Po prostu dodaj kolor”
Termin kampanii: kwiecień 2012
Cele kampanii, które postawił przed nami klient:
Wsparcie sprzedaży nowej kolekcji CHUCK TAYLOR ALL STAR COLOR – WIOSNA 2012.
oraz:
- “opanowanie” ulic miast przez markę i kolory nowej kolekcji,
- przesłanie „think local”, czyli odwołania do charakterystycznych elementów,
i atrybutów poszczególnych miast. - “zrobienie szumu” – przyciągniecie uwagi przechodniów i wygenerowanie zainteresowania akcją ze strony mediów.
Nasze rozwiązanie:
- murale i grafitti w miejscach o największym natężeniu ruchu pieszym i samochodowym, blisko kluczowych sklepów marki (m.in. pomalowana została ul. Chmielna w Warszawie – budżet zawierał rezerwę na kary od straży miejskiej 😉
- duże formaty w kultowych serwisach internetowych, odwiedzanych przez użytkowników marki.
Media wykorzystane w kampanii:
- outdoor (mix nośników, w tym nośniki konsekutywne),
- nośniki niestandardowe (murale, grafitti),
- Internet (mix witryn i formatów),
- prasa.
Kreacja wykorzystana w kampanii została przygotowana przez Dział Marketingu firmy AmerSport Sp. z o.o. – wyłącznego dystrybutora obuwia i odzieży marki Converse w Polsce. Zarówno nazwa, jak i kolorystyka kampanii nawiązywały do aktualnej kolekcji trampek CHUCK TAYLOR ALL STAR COLOR – WIOSNA 2012.
Kolory poszczególnych layoutów odzwierciedlały sześć kolorów trampek dostępnych w wiosennej kolekcji: Iris Orchid, Nectarine, Classic Green, Aruba Blue, Tomato i Dazzling Blue. Kampanię można było zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Trójmieście.
Opinia klienta o współpracy z PRO Media House z 2012 roku:
[…] Pracownicy PRO Media House po raz kolejny wykazali się skrupulatnością i rzetelnością przy wyborze nośników outdoorowych, a także innowacyjnością w zakresie rekomendacji internetowych. Na etapie realizacji kampanii zapewnili nam wysoki standard obsługi, terminowość i ogromne zaangażowanie oraz zrozumienie dla naszych potrzeb i specyfiki produktów.
Nasza ponad 5-letnia współpraca wciąż owocuje efektywnymi kampaniami reklamowymi.
Przeczytaj również: Wystartowała ogólnopolska kampania nowej kolekcji ekobiologicznych serum marki BIODERMA