TikTok przegonił YouTube
Tik Tok właśnie prześcignął YouTube w długości czasu, jaki dzieci i nastolatki korzystają z platformy ? Ta grupa używała TikToka w lipcu 2022 aż 82 minuty dziennie, a YouTube tylko 75 minut dziennie. Choć miesięcznie to YT wciąż ma średnio więcej użytkowników (ok. 2 mld) niż TT (ok. 1 mld) to użytkownicy TikToka bardziej angażują się w oglądanie i spędzają w aplikacji więcej czasu niż na YouTubie. Czas więc już przyjrzeć się bliżej temu medium, i mocno rozważyć jego zalety reklamowe, bo jak wiemy, to już tylko kwestia czasu, gdy ta tendencja przyjdzie do nas.
Tik Tok w cyfrach globalnych:
? TikTok został zainstalowany na urządzeniach ponad 3 miliardy razy na całym świecie.
▶️⏺️ 68% osób używa TikTok do oglądania cudzych filmów, a 55% osób przesyła własne filmy.
?? 47% użytkowników TikTok jest w wieku od 10 do 29 lat.
♀️ 61% wszystkich użytkowników TikTok to kobiety.
?️ Aplikacja TikTok jest obecnie dostępna w 141 krajach. Znajduje się w pierwszej dziesiątce ogółem w 124 z tych krajów.
⌚Użytkownicy TikToka spędzają w aplikacji ponad 850 minut w miesiącu.
? Użytkownicy TikToka są lojalni i wracają do aplikacji. Aż 90% użytkowników korzysta z aplikacji wiele razy dziennie.
? 56% użytkowników i 67% twórców w TikTok czuje się bliżej marek, które publikują niefiltrowane, ludzkie treści.
? 30% osób z pokolenia Z woli używać TikTok do sprawdzania produktów.
? 68% TikTokerów zapamiętuje markę lepiej, jeśli w swoich filmach umieszcza piosenkę, którą lubią.
?️??? 43% użytkowników TikTok próbuje czegoś nowego po obejrzeniu tego na platformie.
Tik Tok w Polsce:
???? TikTok ma już ok. 7,7 mln użytkowników w wieku 18 lat i więcej!
?♀️?? 58,1 % odbiorców reklam TikTok w Polsce stanowią kobiety, a 41,9 % to mężczyźni.
? Znajdziesz tu m.in. sportowców amatorów, domowych szefów kuchni, opiekunów psów i kotów, majsterkowiczów, fanów robienia na drutach, a nawet seniorów prowadzących transmisje na żywo ? Jest tu Robert Lewandowski jak i Magda Gessler ?
Czy przekonaliśmy Cię już do tego, że powinieneś zainwestować w kampanię reklamową na TikToku ?
Jeśli tak napisz do nas, pomożemy Ci to zrobić: brief@promediahouse.pl
Źródło: influencermarketinghub.com, Sprout Social, DataReportal, NCZAS.COM