Wystartowała najnowsza telewizyjna kampania Segafredo “Czas na kawę!” 

Kampania telewizyjna Segafredo

Wystartowała najnowsza telewizyjna kampania Segafredo “Czas na kawę!” 

Marka Segafredo znowu obecna w TV – ruszyła ogólnopolska kampania. W świecie pełnym pośpiechu i niekończących się zadań, Segafredo przypomina nam, że istnieją chwile, które zasługują na to, by je celebrować – chwile z kawą. Najnowsza kampania “Czas na kawę!” to nie tylko hasło, to manifest, który zaprasza do zatrzymania się i docenienia tych małych przyjemności, które sprawiają, że życie staje się bogatsze.

Segafredo, znane z pasji do doskonałości, wprowadza na rynek Crema Collezione – nową gwiazdę w linii Caffé Crema, która swoją premierę na rynku miała w Q4 2023. To mieszanka skomponowana z najlepszych ziaren, przeznaczona dla domowych baristów i tych, którzy po prostu lubią delektować się dobrą kawą. Umożliwia przygotowanie zarówno znakomitego espresso, jak i szerokiej gamy kaw mlecznych na jego bazie.

Za pośrednictwem PRO Media House, który realizuje kampanię w mediach, aromat kawy Segafredo trafi do domów konsumentów… przez ekran telewizora. Billboardy sponsorskie marki pojawią się przy szerokim spektrum programów, filmów i seriali. To tutaj, w otoczeniu ulubionych historii widzów, Segafredo staje się częścią ich domowego rytuału.