Aktualności

Bądź na bieżąco z marketingiem!
Kampania reklamowa marki EkaMedica

PRO Media House i DEMO Effective Launching realizują najnowszą kampanię suplementów diety w płynie marki EkaMedica

Jest to największa jak dotąd kampania marketingowa marki EkaMedica, w tym pierwsza kampania telewizyjna, dedykowana dwóm produktom: Eka Czarny Bez i Eka Karczoch, które wspomagają odporność i trawienie. Kampania skierowana jest do kobiet, które są zainteresowane profilaktyką zdrowotną i suplementacją, poszukują naturalnych sposobów na poprawę zdrowia oraz odporności, a także są potencjalnie narażone na dolegliwości związane z przeznaczeniem produktów marki. W reklamach znana i ceniona w grupie docelowej aktorka Anna Guzik pojawia się w dwóch „osobach”, prowadząc rozmowę ze swoim ciałem na...

20 lat reklamy OOH

20 lat rynku OOH w Polsce – kamienie milowe i najważniejsze trendy

Człon “PRO” w nazwie PRO Media House to akronim nazw 3 mediów - Prasa, Radio, Outdoor, na które najmocniej postawiliśmy na starcie naszej działalności w 2004 r. O ile prasa i radio były już mocno osadzone na rynku mediów, o tyle outdoor rozkręcał się równolegle z nami. Kilkukrotnie realizowane przez nas kampanie oparte na outdoorze okazały się strzałem w dziesiątkę i prawdziwą “dźwignią sprzedaży” dla naszych klientów (w tym marek Horalky/Góralki, Verbena, Tradycyjny z Ludwina, Converse). 20 lat rozwoju Tylko najstarsi media...