Cross-channel marketing – nowy standard kampanii mediowych
Seria: PRO Media Master Uwaga konsumentów rozprasza się na coraz więcej kanałów komunikacji. Jak dostosować się do ich potrzeb i…
Kampania Iguany 0% - pierwszego na rynku piwa prebiotycznego
Innowacyjną recepturę produktu opracował Browar Piotrków. W jednej butelce, obok eko chmielu, jest komplet 20 aminokwasów, błonnik, a także wyciąg z…
Skuteczne kampanie CROSS-CHANNEL - Webinar
Skuteczne kampanie CROSS-CHANNEL – Bezpłatny Webinar Według badań Harvard Business Review aż 73% konsumentów w procesie zakupowym „przełącza się” pomiędzy…
Kampania V-TAC: Oszczędzamy pieniądze, energię i planetę!
V-TAC promowany przez PRO Media House i DEMO Effective Launching
3 SPRYTNE SPOSOBY NA KAMPANIE TV
Jak wycisnąć „wycisnąć” z budżetu kampanii TV jak najwięcej GRPsów. Sprytne 3 sposoby PRO Media House na kampanie TV.
Oszczędzaj mądrze w dobie kryzysu, czyli jak zredukować wydatki na media bez szkody dla marki
Jak zarządzać budżetem mediowym w trudnych czasach, aby osiągnąć najlepsze wyniki. Sprytne rozwiązania PRO Media House.
OPTYMALIZACJA KAMPANII ONLINE – czy to ma sens?
Sekrety optymalizacji i lepszych wyników kampanii reklamowej online. Wybierz właściwy model rozliczenia i dowiedz się, jak trafnie zdefiniować cele kampanii.…
Ogólnopolska kampania marki AGRO Ubezpieczenia już w TV i radiu
3 kwietnia rozpoczęła się kampania AGRO Ubezpieczeń. Promuje ona dotowane ubezpieczenia upraw rolnych i zwierząt gospodarskich z możliwością pokrycia z…
3 sprytne sposoby na kampanię OOH
Jeśli rozważasz wykorzystanie nośników OOH w swojej kampanii, zrób to sprytnie! 1. POZWÓL KAMPANII „PODĄŻAĆ” ZA KONSUMENTEM Dzięki geolokalizacji możesz…
Kobieta i mężczyzna na zakupach w Internecie
Dzisiejszy Dzień Kobiet i zbliżający się Dzień Mężczyzn to doskonała okazja, aby przyjrzeć się tematowi e-commerce i zastanowić, jakie są…
Sztuka tworzenia briefu, czyli zadaj sobie najważniejsze pytanie
Według Joe Talcotta, byłego dyrektora ds. globalnego marketingu McDonald’s, najważniejszym i jednocześnie najprostszym narzędziem w rękach marketera jest brief. Jednocześnie…
Wpływ dzieci na decyzje zakupowe dorosłych
Dzieci w wieku od 3 do 13 lat, nazywane pokoleniem Alfa, to już dość wpływowa grupa konsumentów, która często doradza…
Co to jest employer branding i jakie korzyści z niego płyną?
Aż 75% kandydatów uważa reputację firmy za kluczową kwestię przy odkrywaniu nowych możliwości kariery. Natomiast 69% szukających pracy odrzuciłoby ofertę…
Sytuacja prasy w 2022 w Polsce i trendy na nowy rok
Prasa w 2022 roku nie miała się za dobrze, wzrastające ceny papieru, podwyżki cen prądu i energii spowodowane trwającą wojną…
Prognozowane trendy mediowe na rok 2023
Do końca roku zostało tylko 12 dni, co w takim razie czeka nas w świecie mediowym w 2023 roku? 🤔…
Brand Purpose – marka z wyższym celem
Brand Purpose – marka z wyższym celem Brand Purpose to jeden z najczęściej pojawiających się trendów w 2022 roku. A…
Rozwój e-commerce w Polsce
Historia e-commerce w Polsce Pierwszy sklep internetowy w Polsce powstał w 1997 roku, strona ta należała do firmy Trent. Po…
Ekomarketing – jeden z trendów 2022 roku
Co piąty Polak dba o środowisko przyrodnicze i globalnie myśli o ekologii. Świadomość ekologiczna w Polsce powiększa się z czasem.…
Content marketing – ważny?
Według Content Marketing Institute marketing treści zaczął cieszyć się większą popularnością wskutek pandemii COVID-19, dzisiaj więc, w 2022 roku, content…
VOD – zagrożenie czy uzupełnienie dla tradycyjnej telewizji?
Dane wskazują, że w zeszłym roku średni dzienny czas oglądania telewizji wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia spadł o…
Inbound marketing - co to takiego?
Inbound marketing, czyli marketing przychodzący polega na podejmowaniu takich działań, które sprawią, że firma zostanie samodzielnie odkryta, odnaleziona przez potencjalnego…
Lokowanie produktu - przyciąga więcej kupujących niż klasyczna reklama
7 razy więcej osób woli reklamę w postaci lokowania produktu w produkcjach typu seriale czy filmy niż tradycyjne spoty reklamowe.…
Mikroinfluencerzy – gdy mniejszy ma większe znaczenie
Zacznijmy jak zwykle od kilku statystyk: ✨ 92% konsumentów bardziej ufa rekomendacjom innych ludzi niż komunikatom samej marki (!) ✨…
Multiscreening, gdy jeden ekran już nie wystarcza
Obecnie prawie 80% osób dotyka zjawisko tzw. second screeningu, a nawet multiscreeningu, czyli jednoczesnego konsumowania treści na kilku ekranach. Najczęściej…
Kampania na YouTube? Must have czy opcja?
YouTube, to druga, zaraz po Google, najczęściej odwiedzana platforma, mająca w Polsce już ponad 27,20 mln użytkowników w Polsce (72,0…
Offline digitizing - czyli na przykład digital out-of-home
Czy wiecie, że potencjał reklamy digital out of home w Polsce to około 86 000 ekranów❗️ Ta liczba robi wrażenie,…
TikTok przegonił YouTube
Tik Tok właśnie prześcignął Youtube w długości czasu, jaki dzieci i nastolatki korzystają z platformy 😲 Ta grupa używała TikToka…
Rosnąca rola video w komunikacji marketingowej - fakty i dane
Zacznijmy od kilku statystyk: 89% marketerów, którzy używają formatu video twierdzi, że daje on wysoki wskaźnik ROI 87% marketerów podaje, że…
Kolejny raz otrzymaliśmy najwyższe oceny w raporcie „Media & Marketing Polska”!
W raporcie specjalnym „Domy Mediowe 2021” opracowanym na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar na zlecenie Media & Marketing Polska, już…
Sylimarol ma dla nas dobre zioła - kampania display programmatic
Sylimarol ma dla nas dobre zioła – na wątrobę Kampania: Sylimarol – wiosna 2022 Termin: 14. marca – 15. maja…