Cross-channel marketing – nowy standard kampanii mediowych

Cross-channel marketing – nowy standard kampanii mediowych

Seria: PRO Media Master Uwaga konsumentów rozprasza się na coraz więcej kanałów komunikacji. Jak dostosować się do ich potrzeb i…
Kampania Iguany 0% - pierwszego na rynku piwa prebiotycznego

Kampania Iguany 0% - pierwszego na rynku piwa prebiotycznego

Innowacyjną recepturę produktu opracował Browar Piotrków. W jednej butelce, obok eko chmielu, jest komplet 20 aminokwasów, błonnik, a także wyciąg z…
Skuteczne kampanie CROSS-CHANNEL - Webinar

Skuteczne kampanie CROSS-CHANNEL - Webinar

Skuteczne kampanie CROSS-CHANNEL – Bezpłatny Webinar Według badań Harvard Business Review aż 73% konsumentów w procesie zakupowym „przełącza się” pomiędzy…
Kampania V-TAC: Oszczędzamy pieniądze, energię i planetę!

Kampania V-TAC: Oszczędzamy pieniądze, energię i planetę!

V-TAC promowany przez PRO Media House i DEMO Effective Launching
3 SPRYTNE SPOSOBY NA KAMPANIE TV

3 SPRYTNE SPOSOBY NA KAMPANIE TV

Jak wycisnąć „wycisnąć” z budżetu kampanii TV jak najwięcej GRPsów. Sprytne 3 sposoby PRO Media House na kampanie TV.
Oszczędzaj mądrze w dobie kryzysu, czyli jak zredukować wydatki na media bez szkody dla marki

Oszczędzaj mądrze w dobie kryzysu, czyli jak zredukować wydatki na media bez szkody dla marki

Jak zarządzać budżetem mediowym w trudnych czasach, aby osiągnąć najlepsze wyniki. Sprytne rozwiązania PRO Media House.
OPTYMALIZACJA KAMPANII ONLINE – czy to ma sens?

OPTYMALIZACJA KAMPANII ONLINE – czy to ma sens?

Sekrety optymalizacji i lepszych wyników kampanii reklamowej online. Wybierz właściwy model rozliczenia i dowiedz się, jak trafnie zdefiniować cele kampanii.…
Ogólnopolska kampania marki AGRO Ubezpieczenia już w TV i radiu

Ogólnopolska kampania marki AGRO Ubezpieczenia już w TV i radiu

3 kwietnia rozpoczęła się kampania AGRO Ubezpieczeń. Promuje ona dotowane ubezpieczenia upraw rolnych i zwierząt gospodarskich z możliwością pokrycia z…
3 sprytne sposoby na kampanię OOH

3 sprytne sposoby na kampanię OOH

Jeśli rozważasz wykorzystanie nośników OOH w swojej kampanii, zrób to sprytnie! 1. POZWÓL KAMPANII „PODĄŻAĆ” ZA KONSUMENTEM Dzięki geolokalizacji możesz…
Kobieta i mężczyzna na zakupach w Internecie

Kobieta i mężczyzna na zakupach w Internecie

Dzisiejszy Dzień Kobiet i zbliżający się Dzień Mężczyzn to doskonała okazja, aby przyjrzeć się tematowi e-commerce i zastanowić, jakie są…
Sztuka tworzenia briefu, czyli zadaj sobie najważniejsze pytanie

Sztuka tworzenia briefu, czyli zadaj sobie najważniejsze pytanie

Według Joe Talcotta, byłego dyrektora ds. globalnego marketingu McDonald’s, najważniejszym i jednocześnie najprostszym narzędziem w rękach marketera jest brief. Jednocześnie…
Wpływ dzieci na decyzje zakupowe dorosłych

Wpływ dzieci na decyzje zakupowe dorosłych

Dzieci w wieku od 3 do 13 lat, nazywane pokoleniem Alfa, to już dość wpływowa grupa konsumentów, która często doradza…
Co to jest employer branding i jakie korzyści z niego płyną?

Co to jest employer branding i jakie korzyści z niego płyną?

Aż 75% kandydatów uważa reputację firmy za kluczową kwestię przy odkrywaniu nowych możliwości kariery. Natomiast 69% szukających pracy odrzuciłoby ofertę…
Sytuacja prasy w 2022 w Polsce i trendy na nowy rok

Sytuacja prasy w 2022 w Polsce i trendy na nowy rok

Prasa w 2022 roku nie miała się za dobrze, wzrastające ceny papieru, podwyżki cen prądu i energii spowodowane trwającą wojną…
Prognozowane trendy mediowe na rok 2023

Prognozowane trendy mediowe na rok 2023

Do końca roku zostało tylko 12 dni, co w takim razie czeka nas w świecie mediowym w 2023 roku? 🤔…
Brand Purpose – marka z wyższym celem

Brand Purpose – marka z wyższym celem

Brand Purpose – marka z wyższym celem Brand Purpose to jeden z najczęściej pojawiających się trendów w 2022 roku. A…
Rozwój e-commerce w Polsce

Rozwój e-commerce w Polsce

Historia e-commerce w Polsce Pierwszy sklep internetowy w Polsce powstał w 1997 roku, strona ta należała do firmy Trent. Po…
Ekomarketing – jeden z trendów 2022 roku 

Ekomarketing – jeden z trendów 2022 roku 

Co piąty Polak dba o środowisko przyrodnicze i globalnie myśli o ekologii. Świadomość ekologiczna w Polsce powiększa się z czasem.…
Content marketing – ważny?

Content marketing – ważny?

Według Content Marketing Institute marketing treści zaczął cieszyć się większą popularnością wskutek pandemii COVID-19, dzisiaj więc, w 2022 roku, content…
VOD – zagrożenie czy uzupełnienie dla tradycyjnej telewizji?

VOD – zagrożenie czy uzupełnienie dla tradycyjnej telewizji?

Dane wskazują, że w zeszłym roku średni dzienny czas oglądania telewizji wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia spadł o…
Inbound marketing - co to takiego?

Inbound marketing - co to takiego?

Inbound marketing, czyli marketing przychodzący polega na podejmowaniu takich działań, które sprawią, że firma zostanie samodzielnie odkryta, odnaleziona przez potencjalnego…
Lokowanie produktu - przyciąga więcej kupujących niż klasyczna reklama

Lokowanie produktu - przyciąga więcej kupujących niż klasyczna reklama

7 razy więcej osób woli reklamę w postaci lokowania produktu w produkcjach typu seriale czy filmy niż tradycyjne spoty reklamowe.…
Mikroinfluencerzy – gdy mniejszy ma większe znaczenie

Mikroinfluencerzy – gdy mniejszy ma większe znaczenie

Zacznijmy jak zwykle od kilku statystyk: ✨ 92% konsumentów bardziej ufa rekomendacjom innych ludzi niż komunikatom samej marki (!) ✨…
Multiscreening, gdy jeden ekran już nie wystarcza

Multiscreening, gdy jeden ekran już nie wystarcza

Obecnie prawie 80% osób dotyka zjawisko tzw. second screeningu, a nawet multiscreeningu, czyli jednoczesnego konsumowania treści na kilku ekranach. Najczęściej…
Kampania na YouTube? Must have czy opcja?

Kampania na YouTube? Must have czy opcja?

YouTube, to druga, zaraz po Google, najczęściej odwiedzana platforma, mająca w Polsce już ponad 27,20 mln użytkowników w Polsce (72,0…
Offline digitizing - czyli na przykład digital out-of-home

Offline digitizing - czyli na przykład digital out-of-home

Czy wiecie, że potencjał reklamy digital out of home w Polsce to około 86 000 ekranów❗️ Ta liczba robi wrażenie,…
TikTok przegonił YouTube

TikTok przegonił YouTube

Tik Tok właśnie prześcignął Youtube w długości czasu, jaki dzieci i nastolatki korzystają z platformy 😲 Ta grupa używała TikToka…
Rosnąca rola video w komunikacji marketingowej - fakty i dane

Rosnąca rola video w komunikacji marketingowej - fakty i dane

Zacznijmy od kilku statystyk: 89% marketerów, którzy używają formatu video twierdzi, że daje on wysoki wskaźnik ROI 87% marketerów podaje, że…
Kolejny raz otrzymaliśmy najwyższe oceny w raporcie „Media & Marketing Polska”!

Kolejny raz otrzymaliśmy najwyższe oceny w raporcie „Media & Marketing Polska”!

W raporcie specjalnym „Domy Mediowe 2021” opracowanym na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar na zlecenie Media & Marketing Polska, już…
Sylimarol ma dla nas dobre zioła - kampania display programmatic

Sylimarol ma dla nas dobre zioła - kampania display programmatic

Sylimarol ma dla nas dobre zioła – na wątrobę Kampania: Sylimarol  – wiosna 2022 Termin: 14. marca – 15. maja…