Aktualności

Bądź na bieżąco z marketingiem!

Kolejny raz otrzymaliśmy najwyższe oceny w raporcie „Media & Marketing Polska”!

W raporcie specjalnym „Domy Mediowe 2021” opracowanym na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar na zlecenie Media & Marketing Polska, już kolejny raz wygraliśmy w 5 kategoriach, a na podium znaleźliśmy się w aż 11! I miejsce zajęliśmy w kategoriach: *Czy poleciłby dom mediowy swojemu przyjacielowi? Na to pytanie już drugi roku rzędu Wasza odpowiedź brzmiała TAK! Dziękujemy, że doceniacie to, że do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie. Ważne dla nas jest, aby dawać Wam nasze wsparcie na każdym etapie współpracy. *  Zadowolenia ze współpracy z agencją  *Ma ofertę kreatywną...

Jak stworzyć spójną i skuteczną kampanię cross-channel?

Seria: PRO Media Master  Wiesz już, czym jest cross-channel i jak łączyć media w takich kampaniach. Najwyższa pora zastanowić się, jak stworzyć spójny i skuteczny przekaz, który pozwoli Ci precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej. Z tego artykułu dowiesz się: Na jakie pytania trzeba odpowiedzieć przed realizacją kampanii cross-channel?  Dlaczego silne i wszechobecne kampanie nie zawsze są skuteczne?  Na jakim etapie kampanii wykorzystać TV, a na jakim mailing?  Jak “dowieźć” założone cele kampanii? Wielokanałowa kampania mediowa - jak zrobić to dobrze? Na wstępie kluczowa zasada: w wielokanałowości nie chodzi...

PRO Media House realizuje ogólnopolską kampanię OOH marki BIODERMA

W listopadzie br. w 17 miastach Polski zobaczycie kampanię outdoorową kojącego balsamu emolientowego Atoderm Intensive baume marki BIODERMA ?  Tym samym do grona klientów PRO Media House dołączyła firma NAOS – właściciel zaawansowanych naukowo marek kosmetycznych Bioderma, Institut Esthederm oraz Etat Pur.   Reklamy pojawią się na nośnikach citylight, a kampania OOH jest częścią szerszej kampanii, która realizowana będzie również w radiu, prasie, Internecie oraz we współpracy z influencerami.  Kreacja do kampanii została przygotowana na podstawie adaptacji globalnej kampanii dla linii Atoderm opracowanej przez centralę...

Jak łączyć media w kampaniach cross-channel?

Seria: PRO Media Master Już wiesz, że prowadzenie kampanii w kilku mediach równolegle jest bardziej skuteczne niż kampania “jednomediowa”. Zastanawiasz się tylko, które media uwzględnić w swoim budżecie i czy niewielki budżet mediowy też warto dzielić na kilka kanałów...

Cross-channel marketing – nowy standard kampanii mediowych

Seria: PRO Media Master Uwaga konsumentów rozprasza się na coraz więcej kanałów komunikacji. Jak dostosować się do ich potrzeb i zapewnić im spójne i angażujące doświadczenie z naszą marką? Odpowiedzią na te wyzwania jest cross-channel marketing, który staje się nowym standardem w kampaniach mediowych.  W tym artykule dowiesz się:  Czym jest cross-channel?  Jakie trendy i zjawiska wymuszają podejście cross-channel? Jakie są kluczowe zalety marketingu cross-channel? Z jakimi wyzwaniami we wdrażaniu strategii cross-channelowej możesz mieć do czynienia?   Czym jest cross-channel? Najprościej rzecz ujmując, cross-channel marketing to strategia polegająca na integracji wielu...

Kampania Iguany 0% – pierwszego na rynku piwa prebiotycznego

Innowacyjną recepturę produktu opracował Browar Piotrków. W jednej butelce, obok eko chmielu, jest komplet 20 aminokwasów, błonnik, a także wyciąg z morwy białej. Kampania wprowadzająca produkt na rynek realizowana jest pod hasłem “Twoja Wielka Przemiana”. Za jej kreację i produkcję odpowiada Demo Effective Launching, planowanie i zakup mediów marketer powierzył nam – PRO Media House. Iguana to pierwsze na rynku piwo, które ma wpływ na przemianę materii. To koniec z piwnym brzuchem i początek zupełnie nowej ery! Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching [edgtf_blockquote text="Otwieramy zupełnie nowy rozdział, tworzymy nową...