Co to jest employer branding i jakie korzyści z niego płyną?

Co to jest employer branding i jakie korzyści z niego płyną?

Aż 75% kandydatów uważa reputację firmy za kluczową kwestię przy odkrywaniu nowych możliwości kariery. Natomiast 69% szukających pracy odrzuciłoby ofertę…
Sytuacja prasy w 2022 w Polsce i trendy na nowy rok

Sytuacja prasy w 2022 w Polsce i trendy na nowy rok

Prasa w 2022 roku nie miała się za dobrze, wzrastające ceny papieru, podwyżki cen prądu i energii spowodowane trwającą wojną…
Prognozowane trendy mediowe na rok 2023

Prognozowane trendy mediowe na rok 2023

Do końca roku zostało tylko 12 dni, co w takim razie czeka nas w świecie mediowym w 2023 roku? 🤔…
Brand Purpose – marka z wyższym celem

Brand Purpose – marka z wyższym celem

Brand Purpose – marka z wyższym celem Brand Purpose to jeden z najczęściej pojawiających się trendów w 2022 roku. A…
Rozwój e-commerce w Polsce

Rozwój e-commerce w Polsce

Historia e-commerce w Polsce Pierwszy sklep internetowy w Polsce powstał w 1997 roku, strona ta należała do firmy Trent. Po…
Ekomarketing – jeden z trendów 2022 roku 

Ekomarketing – jeden z trendów 2022 roku 

Co piąty Polak dba o środowisko przyrodnicze i globalnie myśli o ekologii. Świadomość ekologiczna w Polsce powiększa się z czasem.…
Content marketing – ważny?

Content marketing – ważny?

Według Content Marketing Institute marketing treści zaczął cieszyć się większą popularnością wskutek pandemii COVID-19, dzisiaj więc, w 2022 roku, content…
VOD – zagrożenie czy uzupełnienie dla tradycyjnej telewizji?

VOD – zagrożenie czy uzupełnienie dla tradycyjnej telewizji?

Dane wskazują, że w zeszłym roku średni dzienny czas oglądania telewizji wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia spadł o…
Inbound marketing - co to takiego?

Inbound marketing - co to takiego?

Inbound marketing, czyli marketing przychodzący polega na podejmowaniu takich działań, które sprawią, że firma zostanie samodzielnie odkryta, odnaleziona przez potencjalnego…
Lokowanie produktu - przyciąga więcej kupujących niż klasyczna reklama

Lokowanie produktu - przyciąga więcej kupujących niż klasyczna reklama

7 razy więcej osób woli reklamę w postaci lokowania produktu w produkcjach typu seriale czy filmy niż tradycyjne spoty reklamowe.…
Mikroinfluencerzy – gdy mniejszy ma większe znaczenie

Mikroinfluencerzy – gdy mniejszy ma większe znaczenie

Zacznijmy jak zwykle od kilku statystyk: ✨ 92% konsumentów bardziej ufa rekomendacjom innych ludzi niż komunikatom samej marki (!) ✨…
Multiscreening, gdy jeden ekran już nie wystarcza

Multiscreening, gdy jeden ekran już nie wystarcza

Obecnie prawie 80% osób dotyka zjawisko tzw. second screeningu, a nawet multiscreeningu, czyli jednoczesnego konsumowania treści na kilku ekranach. Najczęściej…
Kampania na YouTube? Must have czy opcja?

Kampania na YouTube? Must have czy opcja?

YouTube, to druga, zaraz po Google, najczęściej odwiedzana platforma, mająca w Polsce już ponad 27,20 mln użytkowników w Polsce (72,0…
Offline digitizing - czyli na przykład digital out-of-home

Offline digitizing - czyli na przykład digital out-of-home

Czy wiecie, że potencjał reklamy digital out of home w Polsce to około 86 000 ekranów❗️ Ta liczba robi wrażenie,…
TikTok przegonił YouTube

TikTok przegonił YouTube

Tik Tok właśnie prześcignął Youtube w długości czasu, jaki dzieci i nastolatki korzystają z platformy 😲 Ta grupa używała TikToka…
Rosnąca rola video w komunikacji marketingowej - fakty i dane

Rosnąca rola video w komunikacji marketingowej - fakty i dane

Zacznijmy od kilku statystyk: 89% marketerów, którzy używają formatu video twierdzi, że daje on wysoki wskaźnik ROI 87% marketerów podaje, że…
Kolejny raz otrzymaliśmy najwyższe oceny w raporcie „Media & Marketing Polska”!

Kolejny raz otrzymaliśmy najwyższe oceny w raporcie „Media & Marketing Polska”!

W raporcie specjalnym „Domy Mediowe 2021” opracowanym na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar na zlecenie Media & Marketing Polska, już…
Sylimarol ma dla nas dobre zioła - kampania display programmatic

Sylimarol ma dla nas dobre zioła - kampania display programmatic

Sylimarol ma dla nas dobre zioła – na wątrobę Kampania: Sylimarol  – wiosna 2022 Termin: 14. marca – 15. maja…
Max Elektro - Black Friday na bogato, czyli kampania rich media

Max Elektro - Black Friday na bogato, czyli kampania rich media

Kampania online: Max Elektro + BLACK WEEK 2021 Termin: 22-29. listopada 2021 Cel kampanii: * Budowa wizerunku i świadomości marki…
Kampania Max Elektro w mediach ogólnopolskich

Kampania Max Elektro w mediach ogólnopolskich

Wystartowała cross-channelowa kampania marki Max Elektro – ogólnopolskiej sieci ponad 400 sklepów ze sprzętem elektronicznym AGD i RTV. Pierwsza odsłona…
Pierwsza od ponad dekady kampania marki ALAX w TV

Pierwsza od ponad dekady kampania marki ALAX w TV

Wystartowała pierwsza od ponad 10 lat kampania marki Alax – leku OTC na zaparcia, produkowanego przez Poznańskie Zakłady Zielarskie HERBAPOL S.A. w…
Alax - naturalnie na zaparcia. Pierwsza kampania programmatic marki

Alax - naturalnie na zaparcia. Pierwsza kampania programmatic marki

Celem tej pierwszej w historii marki kampanii digitalowej, oprócz promocji wizerunku leku Alax, edukacji i utrwalenia jego głównego atrybutu -…
PROspect Thinking - czyli mediowe szukanie Twojego idealnego klienta

PROspect Thinking - czyli mediowe szukanie Twojego idealnego klienta

W planowaniu mediów w PRO Media House kierujemy się dwoma podejściami: PROspect thinking i Cross-Channel. O podejściu cross-channel przeczytacie tutaj,…
Cross - channel. Dotarcie wielokanałowe do Twojego PROspecta

Cross - channel. Dotarcie wielokanałowe do Twojego PROspecta

Żyjemy w dobie różnorodności, przesytu wielością wyborów, w obecności szumu reklamowego, ale i postępującego znieczulenia na jego komunikaty. Jak w…
Max Elektro

Max Elektro

Kampania cross-channel przygotowana dla Max Elektro przez nas poprzedzona była przygotowaniem kompleksowej strategii mediowej marki na rok 2021. W ramach…
Segafredo - Empower the greatness - pierwsza polska kampania telewizyjna marki

Segafredo - Empower the greatness - pierwsza polska kampania telewizyjna marki

Klient: Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o. Kampania: Segafredo Selezione – Empower the greatness Termin: wrzesień – październik 2018; marzec – kwiecień 2019…
Dom mediowy - korzyści z dobrego zaplanowania mediów

Dom mediowy - korzyści z dobrego zaplanowania mediów

Masz pomysł, masz budżet, masz cel. Jedyne, czego jeszcze potrzebujesz, to dom mediowy, który to wszystko dla Ciebie uporządkuje. Przygotowanie idealnej…
Minimalne koszty kampanii w mediach

Minimalne koszty kampanii w mediach

Ile kosztuje kampania mediowa? Jaki jest minimalny budżet skutecznej kampanii mediowej?  Wiemy, że takie pytania nurtują niejednego marketera. Zarówno tego,…
Kampania w mediach? Rozwiewamy Wasze obawy!

Kampania w mediach? Rozwiewamy Wasze obawy!

Dom mediowy PRO Media House zdiagnozował największe bariery związane z realizacją kampanii w mediach przez polskie firmy. Z badania dotyczącego…
PRO Media House wśród najlepszych domów mediowych w Polsce

PRO Media House wśród najlepszych domów mediowych w Polsce

Wg najnowszego Raportu „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2021” magazynu „Media&Marketing Polska”, PRO Media House znalazł się na podium aż…