Co to jest employer branding i jakie korzyści z niego płyną?
Aż 75% kandydatów uważa reputację firmy za kluczową kwestię przy odkrywaniu nowych możliwości kariery. Natomiast 69% szukających pracy odrzuciłoby ofertę…
Sytuacja prasy w 2022 w Polsce i trendy na nowy rok
Prasa w 2022 roku nie miała się za dobrze, wzrastające ceny papieru, podwyżki cen prądu i energii spowodowane trwającą wojną…
Prognozowane trendy mediowe na rok 2023
Do końca roku zostało tylko 12 dni, co w takim razie czeka nas w świecie mediowym w 2023 roku? 🤔…
Brand Purpose – marka z wyższym celem
Brand Purpose – marka z wyższym celem Brand Purpose to jeden z najczęściej pojawiających się trendów w 2022 roku. A…
Rozwój e-commerce w Polsce
Historia e-commerce w Polsce Pierwszy sklep internetowy w Polsce powstał w 1997 roku, strona ta należała do firmy Trent. Po…
Ekomarketing – jeden z trendów 2022 roku
Co piąty Polak dba o środowisko przyrodnicze i globalnie myśli o ekologii. Świadomość ekologiczna w Polsce powiększa się z czasem.…
Content marketing – ważny?
Według Content Marketing Institute marketing treści zaczął cieszyć się większą popularnością wskutek pandemii COVID-19, dzisiaj więc, w 2022 roku, content…
VOD – zagrożenie czy uzupełnienie dla tradycyjnej telewizji?
Dane wskazują, że w zeszłym roku średni dzienny czas oglądania telewizji wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia spadł o…
Inbound marketing - co to takiego?
Inbound marketing, czyli marketing przychodzący polega na podejmowaniu takich działań, które sprawią, że firma zostanie samodzielnie odkryta, odnaleziona przez potencjalnego…
Lokowanie produktu - przyciąga więcej kupujących niż klasyczna reklama
7 razy więcej osób woli reklamę w postaci lokowania produktu w produkcjach typu seriale czy filmy niż tradycyjne spoty reklamowe.…
Mikroinfluencerzy – gdy mniejszy ma większe znaczenie
Zacznijmy jak zwykle od kilku statystyk: ✨ 92% konsumentów bardziej ufa rekomendacjom innych ludzi niż komunikatom samej marki (!) ✨…
Multiscreening, gdy jeden ekran już nie wystarcza
Obecnie prawie 80% osób dotyka zjawisko tzw. second screeningu, a nawet multiscreeningu, czyli jednoczesnego konsumowania treści na kilku ekranach. Najczęściej…
Kampania na YouTube? Must have czy opcja?
YouTube, to druga, zaraz po Google, najczęściej odwiedzana platforma, mająca w Polsce już ponad 27,20 mln użytkowników w Polsce (72,0…
Offline digitizing - czyli na przykład digital out-of-home
Czy wiecie, że potencjał reklamy digital out of home w Polsce to około 86 000 ekranów❗️ Ta liczba robi wrażenie,…
TikTok przegonił YouTube
Tik Tok właśnie prześcignął Youtube w długości czasu, jaki dzieci i nastolatki korzystają z platformy 😲 Ta grupa używała TikToka…
Rosnąca rola video w komunikacji marketingowej - fakty i dane
Zacznijmy od kilku statystyk: 89% marketerów, którzy używają formatu video twierdzi, że daje on wysoki wskaźnik ROI 87% marketerów podaje, że…
Kolejny raz otrzymaliśmy najwyższe oceny w raporcie „Media & Marketing Polska”!
W raporcie specjalnym „Domy Mediowe 2021” opracowanym na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar na zlecenie Media & Marketing Polska, już…
Sylimarol ma dla nas dobre zioła - kampania display programmatic
Sylimarol ma dla nas dobre zioła – na wątrobę Kampania: Sylimarol – wiosna 2022 Termin: 14. marca – 15. maja…
Max Elektro - Black Friday na bogato, czyli kampania rich media
Kampania online: Max Elektro + BLACK WEEK 2021 Termin: 22-29. listopada 2021 Cel kampanii: * Budowa wizerunku i świadomości marki…
Kampania Max Elektro w mediach ogólnopolskich
Wystartowała cross-channelowa kampania marki Max Elektro – ogólnopolskiej sieci ponad 400 sklepów ze sprzętem elektronicznym AGD i RTV. Pierwsza odsłona…
Pierwsza od ponad dekady kampania marki ALAX w TV
Wystartowała pierwsza od ponad 10 lat kampania marki Alax – leku OTC na zaparcia, produkowanego przez Poznańskie Zakłady Zielarskie HERBAPOL S.A. w…
Alax - naturalnie na zaparcia. Pierwsza kampania programmatic marki
Celem tej pierwszej w historii marki kampanii digitalowej, oprócz promocji wizerunku leku Alax, edukacji i utrwalenia jego głównego atrybutu -…
PROspect Thinking - czyli mediowe szukanie Twojego idealnego klienta
W planowaniu mediów w PRO Media House kierujemy się dwoma podejściami: PROspect thinking i Cross-Channel. O podejściu cross-channel przeczytacie tutaj,…
Cross - channel. Dotarcie wielokanałowe do Twojego PROspecta
Żyjemy w dobie różnorodności, przesytu wielością wyborów, w obecności szumu reklamowego, ale i postępującego znieczulenia na jego komunikaty. Jak w…
Max Elektro
Kampania cross-channel przygotowana dla Max Elektro przez nas poprzedzona była przygotowaniem kompleksowej strategii mediowej marki na rok 2021. W ramach…
Segafredo - Empower the greatness - pierwsza polska kampania telewizyjna marki
Klient: Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o. Kampania: Segafredo Selezione – Empower the greatness Termin: wrzesień – październik 2018; marzec – kwiecień 2019…
Dom mediowy - korzyści z dobrego zaplanowania mediów
Masz pomysł, masz budżet, masz cel. Jedyne, czego jeszcze potrzebujesz, to dom mediowy, który to wszystko dla Ciebie uporządkuje. Przygotowanie idealnej…
Minimalne koszty kampanii w mediach
Ile kosztuje kampania mediowa? Jaki jest minimalny budżet skutecznej kampanii mediowej? Wiemy, że takie pytania nurtują niejednego marketera. Zarówno tego,…
Kampania w mediach? Rozwiewamy Wasze obawy!
Dom mediowy PRO Media House zdiagnozował największe bariery związane z realizacją kampanii w mediach przez polskie firmy. Z badania dotyczącego…
PRO Media House wśród najlepszych domów mediowych w Polsce
Wg najnowszego Raportu „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2021” magazynu „Media&Marketing Polska”, PRO Media House znalazł się na podium aż…