TikTok przegonił YouTube

Tik Tok właśnie prześcignął Youtube w długości czasu, jaki dzieci i nastolatki korzystają z platformy 😲 Ta grupa używała TikToka w lipcu 2022 aż 82 minuty dziennie, a Youtube tylko 75 minut dziennie.  

Choć miesięcznie to YT wciąż ma średnio więcej użytkowników (ok. 2 mld) niż  TT (ok. 1 mld) to użytkownicy TikToka bardziej angażują się w oglądanie i spędzają w aplikacji więcej czasu niż na YouTubie.  

Czas więc już przyjrzeć się bliżej temu medium, i mocno rozważyć jego zalety reklamowe, bo jak wiemy, to już tylko kwestia czasu, gdy ta tendencja przyjdzie do nas.  

Tik Tok w cyfrach globalnych: 

📱 TikTok został zainstalowany na urządzeniach ponad 3 miliardy razy na całym świecie. 

▶️⏺️ 68% osób używa TikTok do oglądania cudzych filmów, a 55% osób przesyła własne filmy. 

🧒👩 47% użytkowników TikTok jest w wieku od 10 do 29 lat. 

♀️ 61% wszystkich użytkowników TikTok to kobiety. 

🗺️ Aplikacja TikTok jest obecnie dostępna w 141 krajach. Znajduje się w pierwszej dziesiątce ogółem w 124 z tych krajów. 

Użytkownicy TikToka spędzają w aplikacji ponad 850 minut w miesiącu. 

🤩 Użytkownicy TikToka są lojalni i wracają do aplikacji. Aż 90% użytkowników korzysta z aplikacji wiele razy dziennie. 

💁 56% użytkowników i 67% twórców w TikTok czuje się bliżej marek, które publikują niefiltrowane, ludzkie treści. 

👀 30% osób z pokolenia Z woli używać TikTok do sprawdzania produktów. 

🎵 68% TikTokerów zapamiętuje markę lepiej, jeśli w swoich filmach umieszcza piosenkę, którą lubią. 

🏕️🎨🏊🥣 43% użytkowników TikTok próbuje czegoś nowego po obejrzeniu tego na platformie. 

Tik Tok w Polsce: 

👨‍👩‍👧‍👦 TikTok ma już ok. 7,7 mln użytkowników w wieku 18 lat i więcej! 

👱‍♀️👨‍🦰 58,1 % odbiorców reklam TikTok w Polsce stanowią kobiety, a 41,9 % to mężczyźni. 

🏓 Znajdziesz tu m.in. sportowców amatorów, domowych szefów kuchni, opiekunów psów i kotów, majsterkowiczów, fanów robienia na drutach, a nawet seniorów prowadzących transmisje na żywo 🤳 Jest tu Robert Lewandowski jak i Magda Gessler 🍝  

Czy przekonaliśmy Cię już do tego, że powinieneś zainwestować w kampanie reklamową na TikToku ?  

Jeśli tak napisz do nas, pomożemy Ci to zrobić: brief@promediahouse.pl  

Źródło:  influencermarketinghub.com,  Sprout Social, DataReportal, NCZAS.COM 

#tiktok #statystyki #videoonline #videomarketing #kampaniavideo