Archive

Twoja kampania silniejsza niż budżet - najlepszy dom mediowy

Twoja Marka

[vc_row css=".vc_custom_1456998711092{padding-top: 20px !important;}"][vc_column][vc_column_text] Zostań jednym z naszych klientów i zrealizujmy razem Twoją kampanię silniejszą niż budżet! Skontaktuj się z nami i poznajmy się. [edgtf_button size="" type="" text="KONTAKT" custom_class="" icon_pack="font_awesome" fa_icon="" link="" target="_self" color="" hover_color="" background_color="" hover_background_color="" border_color="" hover_border_color="" font_size="" font_weight="" margin=""] [/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]...

dom mediowy dla iguana

Iguana

[vc_row css=".vc_custom_1456998711092{padding-top: 20px !important;}"][vc_column][vc_column_text] Klient: DRINK ID sp. z o.o.  Kampania: Iguana – Twoja wielka przemiana Termin: lipiec - wrzesień 2023  Cel kampanii: Mediowe wprowadzenie marki na rynek, budowa świadomości produktu, wparcie dystrybucji i sprzedaży   Media: TV, radio, OOH, DOOH, VOD, social media, online display&video, mobile, prasa handlowa [embed]https://www.youtube.com/watch?v=7C8vkP-3zUI[/embed] Efekt PROspect Thinking: Cross-channelowe dotarcie do starannie wybranej grupy PROspect  Opis kampanii:  Iguana to nowość na polskim rynku - piwo bezalkoholowe 0%, zawierające 20 aminokwasów, błonnik i mikroelementy, które przyspieszają przemianę materii. Ze względu na swój skład i własności regeneracyjne, piwo skierowane jest do osób aktywnie...

dom mediowy dla max electro

Max Elektro

[vc_row css=".vc_custom_1456998711092{padding-top: 20px !important;}"][vc_column][vc_column_text] Wystartowała cross-channelowa kampania marki Max Elektro – ogólnopolskiej sieci ponad 400 sklepów ze sprzętem elektronicznym AGD i RTV. Pierwsza odsłona kampanii jest emitowana w maju w radiu ogólnopolskim, prasie, serwisach VOD i mediach społecznościowych. W kolejnych miesiącach kampanii media-mix zostanie poszerzony także o TV. Celem kampanii jest prezentacja specjalnych ofert produktowych sprzętu AGD/RTV oraz komunikacja głównych kompetencji marki Max Elektro – doskonała znajomość rynku AGD, fachowa obsługa (doradztwo, dostawa i montaż) i atrakcyjne ceny. „Bohaterem” kampanii w każdym...

dom mediowy dla converse

Converse

[vc_row css=".vc_custom_1456998711092{padding-top: 20px !important;}"][vc_column][vc_column_text] Klient:​ AmerSport sp. z o.o.​ Kampania:​ Converse - "Po prostu dodaj kolor"​ Termin:​ kwiecień 2012​ Cel kampanii:​ Wsparcie sprzedaży nowej kolekcji WIOSNA 2012 CHUCK TAYLOR ALL STAR COLOR.​ Media:​ Outdoor, Internet, Ambient​ Efekt PROspect Thinking:​ Selektywne i kreatywne planowanie mediów w kampanii z wykorzystaniem niestandardowych nośników i rozwiązań mediowych.​ Opis kampanii:​ W kwietniu 2012 w wybranych polskich miastach  została zrealizowana kampania marki Converse - "Po prostu dodaj kolor".  Za realizację kampanii w mediach odpowiadał nasz dom mediowy i jego internetowy dział DiGi Media Store. Kreacja wykorzystana w kampanii została przygotowana przez Dział Marketingu firmy AmerSport Sp. z o.o. - wyłącznego dystrybutora...

dom mediowy żabka reklama dla żabki

Żabka

[vc_row css=".vc_custom_1456998711092{padding-top: 20px !important;}"][vc_column][vc_column_text] Klient: Żabka Polska Sp. z o.o. Kampania: "Żabka - blisko, szybko, wygodnie" Termin: maj - wrzesień 2011 Cel kampanii: Budowa wizerunku i wsparcie komunikacyjne programu promocyjnego Media: Telewizja, Radio Efekt PROspect Thinking: Wyselekcjowany jakościowo mix stacji telewizyjnych i radiowych dopasowany do  grupy docelowej Opis kampanii: Na zlecenie naszego Klienta Żabka (sieci sklepów typu convenience) zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy w 2011 roku kampanię ogólnopolską o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym. Kampania przebiegała z głównym przekazem reklamowym "Żabka — blisko, szybko, wygodnie". Przekaz subkampanii dotyczył programu promocyjnego sieci sklepów Żabka z...

Urosept

[vc_row css=".vc_custom_1456998711092{padding-top: 20px !important;}"][vc_column][vc_column_text] Klient: Poznańskie Zakłady Zielarskie HERBAPOL S.A. Kampania: Na przykrości z pęcherzem Urosept się bierze! Termin: kwiecień – lipiec 2019 Media: internet, mobile, prasa, radio Cel kampanii: „odmłodzenie” marki; wykorzystanie nowych platform komunikacji; zwiększenie sprzedaży Efekt PROspect Thinking: Odzyskanie po 2 latach pozycji nr 1 dla Uroseptu na rynku urologicznym w Polsce. Efekty kampanii uzyskane przy niskim budżecie marketingowym (wydaliśmy 5x mniej niż główny konkurent) oraz spektakularne przełożenie kampanii na wzrost sprzedaży w Internecie +22,8%! Precyzyjny i efektywny dobór mediów pod kątem: budowy zasięgu (ogólnopolska kampania radiowa i prasowa) kontekstu...