Klient: Polska Grupa Dealerów Sp. z o.o.
Kampania: Infiniti. Inspired Performance
Termin: luty – marzec 2012
Cel kampanii: Budowa znajomości marki Infiniti i kreowanie jej wizerunku wśród polskich konsumentów — szczególnie mężczyzn pow. 40 roku życia, a także promocja wybranych modeli Infiniti objętych pełnym odliczeniem VAT.
Media: Telewizja
Efekt PROspect Thinking: Pełna realizacja założeń mediowych kampanii
Opis kampanii:
Była to pierwsza polska kampania telewizyjna marki Infiniti, którą zaplanowaliśmy i realizowaliśmy na zlecenie wyłącznego dystrybutora tych samochodów w Polsce — Polskiej Grupy Dealerów Sp. z o.o.
Główny cel kampanii to budowa znajomości marki Infiniti w Polsce i kreowanie jej wizerunku wśród polskich konsumentów — szczególnie mężczyzn pow. 40 roku życia, a także poinformowanie o promocji wybranych modeli Infiniti objętych pełnym odliczeniem VAT.
Hasło kampanii – „Infiniti. Inspired Performance” – miało podkreślać kluczowe atrybuty samochodów tej marki: bardzo dobre osiągi i parametry techniczne połączone z wyszukanym, finezyjnym designem.
30-sekundowy spot emitowany był w telewizji ogólnopolskiej (TVP 1, TVP 2, Polsat) oraz w stacjach tematycznych i informacyjnych. Kampania trwała od 13 lutego do 11 marca 2012 r.