Tradycyjny z Ludwina

Tradycyjny z Ludwina

Klient: Wytwórnia Makaronu Domowego POL-MAK S.A.

Kampania: Tradycyjny z Ludwina – Jak dobry makaron, to z jajkami!

Termin: lipiec – listopad 2017

Media: internet, kino, mobile, outdoor, prasa, radio, telewizja

Cel kampanii: budowa świadomości marki makaronu “Tradycyjny z Ludwina” jako makaronu jajecznego, promocja znaku “Jakość Tradycja”, którym produkt został oznaczony

Efekt PRO+: Precyzyjny i efektywny dobór mediów pod kątem:

  • budowy zasięgu i dopasowania w grupie docelowej kampanii (stacje TV, stacje radiowe, magazyny zasięgowe, kampania zasięgowa w Internecie, kampania VOD, kino)
  • kontekstu (witryny kulinarne w Internecie i mobile, prasa – magazyny kulinarne i poradnikowe)
  • budowy nowoczesnego wizerunku produktu i marki (prasa cyfrowa, mobile)

Opis kampanii:

Celem kampanii mediowej zrealizowanej przez PRO Media House na zlecenie firmy Pol-Mak, właściciela marki Tradycyjny z Ludwina, było dotarcie do kobiet odpowiadających za zakupy spożywcze i przygotowywanie posiłków domowych z komunikatem, że to jajka jako składnik są warunkiem dla powstania prawdziwego, rzetelnego makaronu i to one zapewniają makaronowi niepowtarzalny smak i sprężystość. Ponadto zadaniem komunikacji było zaprezentowanie Makaronu Tradycyjnego z Ludwina jako marki łączącej tradycyjne podejście do robienia makaronu z jego nowoczesnym zastosowaniem w kuchni.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Demo Effective Launching, a my w PRO Media House byliśmy odpowiedzialni za planowanie i zakup mediów.

Kampania została dofinansowana ze środków unijnych -“Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” (Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi).