Klient: Poznańskie Zakłady Zielarskie HERBAPOL S.A.
Kampania: Na przykrości z pęcherzem Urosept się bierze!
Termin: kwiecień – lipiec 2019
Media: internet, mobile, prasa, radio
Cel kampanii: „odmłodzenie” marki; wykorzystanie nowych platform komunikacji; zwiększenie sprzedaży
Efekt PROspect Thinking: Odzyskanie po 2 latach pozycji nr 1 dla Uroseptu na rynku urologicznym w Polsce. Efekty kampanii uzyskane przy niskim budżecie marketingowym (wydaliśmy 5x mniej niż główny konkurent) oraz spektakularne przełożenie kampanii na wzrost sprzedaży w Internecie +22,8%!
Precyzyjny i efektywny dobór mediów pod kątem:
- budowy zasięgu (ogólnopolska kampania radiowa i prasowa)
- kontekstu (reklamy w prasie przy artykułach dot. dolegliwości pęcherza moczowego, artykuły natywne w Internecie, dedykowane audycje poradnikowe w radiu)
- „odmłodzenia” wizerunku marki (prasa lifestyle’owa, online, mobile, social media, kobiecy event na Dzień Matki)
Opis kampanii:
Z końcem września 2020 ruszyła nowa kampania leku Urosept pod hasłem „STOP infekcji pęcherza”. Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, które są zdeterminowane, aby naturalnie i skutecznie leczyć infekcje dróg moczowych. Nowe spoty reklamowe oraz sesja fotograficzna w nowoczesny sposób przedstawiają Manifest Kobiet, które mogą cieszyć się życiem bez ograniczeń, nawet w przypadku schorzeń czy infekcji pęcherza.
„Jesteśmy bardzo podekscytowani nową kampanią, ponieważ jest to pierwsza produkcja spotu reklamowego dla marki Urosept od początku jej istnienia tzn. od 36 lat. Spot pokazuje jak marka, która jest liderem na rynku w kategorii zapalenia pęcherza, pomagała i pomaga pokoleniom kobiet. To dzięki niej mogą realizować swoje plany i cieszyć się życiem bez ograniczeń. Kampania łączy w sobie naturalność, tradycję i nowoczesność, które są wartościami wpisanymi w strategię marki. Nowoczesna i niestandardowa forma jest z pewnością wyróżnikiem kampanii Uroseptu i pomoże trafić do młodszego pokolenia oraz odmłodzić wizerunek marki” – mówi Greta Krzyżek-Malska Kierownik Działu Marketingu.
Na potrzeby kampanii zostały przygotowane spoty 15”, 30” i 45” oraz billboardy sponsorskie 8”. Kampania będzie realizowana w różnych kanałach: Telewizji Tradycyjnej, VOD, Social Mediach i na Portalach Internetowych.
Za kreację i produkcję nowej kampanii odpowiada agencja Harvey Scott. Media zaplanował i zakupił Dom Mediowy PRO Media House.