Converse

Converse

Klient:AmerSport sp. z o.o.

Kampania:Converse – „Po prostu dodaj kolor”

Termin:kwiecień 2012

Cel kampanii:Wsparcie sprzedaży nowej kolekcji WIOSNA 2012 CHUCK TAYLOR ALL STAR COLOR.

Media:Outdoor, Internet, Ambient

Efekt PROspect Thinking:Selektywne i kreatywne planowanie mediów w kampanii z wykorzystaniem niestandardowych nośników i rozwiązań mediowych.

Opis kampanii:

W kwietniu 2012 w wybranych polskich miastach  została zrealizowana kampania marki Converse – „Po prostu dodaj kolor”.  Za realizację kampanii w mediach odpowiadał nasz dom mediowy i jego internetowy dział DiGi Media Store. Kreacja wykorzystana w kampanii została przygotowana przez Dział Marketingu firmy AmerSport Sp. z o.o. – wyłącznego dystrybutora obuwia i odzieży marki Converse w Polsce. Zarówno nazwa, jak i kolorystyka kampanii nawiązywały  do aktualnej kolekcji trampek WIOSNA 2012 CHUCK TAYLOR ALL STAR COLOR.

Media wykorzystane w kampanii to outdoor (mix nośników, w tym nośniki konsekutywne), Internet (mix witryn i formatów), nośniki niestandardowe (murale) oraz prasa. 

Kolory poszczególnych layoutów odzwierciedlały sześć kolorów trampek dostępnych w wiosennej kolekcji: Iris OrchidNectarine, Classic Green, Aruba Blue, Tomato i Dazzling Blue.

Kampanię można było zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Trójmieście.