Klient: AmerSport sp. z o.o.
Kampania: Converse – „Po prostu dodaj kolor”
Termin: kwiecień 2012
Cel kampanii: Wsparcie sprzedaży nowej kolekcji WIOSNA 2012 CHUCK TAYLOR ALL STAR COLOR.
Media: Outdoor, Internet, Ambient
Efekt PROspect Thinking: Selektywne i kreatywne planowanie mediów w kampanii z wykorzystaniem niestandardowych nośników i rozwiązań mediowych.
Opis kampanii:
W kwietniu 2012 w wybranych polskich miastach została zrealizowana kampania marki Converse – „Po prostu dodaj kolor”. Za realizację kampanii w mediach odpowiadał nasz dom mediowy i jego internetowy dział DiGi Media Store. Kreacja wykorzystana w kampanii została przygotowana przez Dział Marketingu firmy AmerSport Sp. z o.o. – wyłącznego dystrybutora obuwia i odzieży marki Converse w Polsce. Zarówno nazwa, jak i kolorystyka kampanii nawiązywały do aktualnej kolekcji trampek WIOSNA 2012 CHUCK TAYLOR ALL STAR COLOR.
Media wykorzystane w kampanii to outdoor (mix nośników, w tym nośniki konsekutywne), Internet (mix witryn i formatów), nośniki niestandardowe (murale) oraz prasa.
Kolory poszczególnych layoutów odzwierciedlały sześć kolorów trampek dostępnych w wiosennej kolekcji: Iris Orchid, Nectarine, Classic Green, Aruba Blue, Tomato i Dazzling Blue.
Kampanię można było zobaczyć w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Trójmieście.