Klient: Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o.
Kampania: Segafredo Selezione – Empower the greatness
Termin: wrzesień – październik 2018; marzec – kwiecień 2019
Media: internet, telewizja
Cel kampanii: poinformowanie kawoszy o nowej linii kaw premium Segafredo Selezione; budowa świadomości marki Segafredo
Efekt PRO+: 25% wzrost obrotów marki w kategorii kawy ziarnistej i 23% wzrost obrotów w kategorii kawy mielonej dzięki precyzyjnemu i efektywnemu dobraniu mediów pod kątem:
- budowy zasięgu i dopasowania w grupie docelowej kampanii (stacje TV, kampania VOD)
- kontekstu (pozycje programowe z kategorii „lifestyle”, kino włoskie)
Opis kampanii:
Ogólnopolska kampania skierowana została do konsumentów kawy, ceniących kulturę espresso oraz produkty wysokiej jakości.
W spocie reklamowym apetycznym ujęciom świeżo parzonej kawy towarzyszy utwór Rigoletta “La donna e mobile”, który podkreśla włoski charakter produktów, uwieńczony hasłem “Empower the greatness”.
Kampania dotyczyła linii produktowej SELEZIONE, która obejmuje kawy premium ziarniste i mielone do użytku domowego.
Za realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który pozyskał budżet w wyniku przetargu. Koncepcję kreatywną opracowała agencja S4, a spot wyprodukowało Studio F4.
Firma Segafredo Zanetti to jeden z największych graczy na światowym rynku kawy, obecny w ponad 110 krajach.