Iguana

Iguana

Klient: DRINK ID sp. z o.o. 

Kampania: Iguana – Twoja wielka przemiana

Termin: lipiec – wrzesień 2023 

Cel kampanii: Mediowe wprowadzenie marki na rynek, budowa świadomości produktu, wparcie dystrybucji i sprzedaży  

Media: TV, radio, OOH, DOOH, VOD, social media, online display&video, mobile, prasa handlowa

Efekt PROspect Thinking: Cross-channelowe dotarcie do starannie wybranej grupy PROspect 

Opis kampanii: 

Iguana to nowość na polskim rynku – piwo bezalkoholowe 0%, zawierające 20 aminokwasów, błonnik i mikroelementy, które przyspieszają przemianę materii. Ze względu na swój skład i własności regeneracyjne, piwo skierowane jest do osób aktywnie uprawiających sport. Sprawdza się po każdym wysiłku fizycznym oraz po trudnej pracy. 

Aby uzyskać maksymalną skuteczność w dotarciu do konsumentów, zrealizowaliśmy kampanię cross-channel.   

Kampania składa się z części wizerunkowej, w której budowaliśmy świadomość marki z wykorzystaniem mediów zasięgowych – TV, radia, VOD, outdooru oraz części prosprzedażowej, precyzyjnie targetowanej do grupy PROspect na witrynach internetowych, kanałach social media i na mobile. 

Kampania mediowa wspierana była akcją samplingową w Warszawie oraz konkursem “Akcja regeneracja”, prowadzonym na profilu Piwo Iguana w social mediach.