3 sprytne sposoby na kampanię OOH

3 sprytne sposoby na kampanię OOH

Jeśli rozważasz wykorzystanie nośników OOH w swojej kampanii, zrób to sprytnie!

1. POZWÓL KAMPANII „PODĄŻAĆ” ZA KONSUMENTEM

Dzięki geolokalizacji możesz „złapać” osoby, które widziały reklamę na nośniku outdoorowym, a następnie emitować im reklamy graficzne lub video na smartfonach. W ten sposób Twoja kampania dotrze do konsumenta nawet wtedy, kiedy nie znajduje się on już w zasięgu nośnika, a w zaciszu domowym będzie miał lepsze warunki do zapoznania się z produktem czy usługą i mniej rozpraszaczy przy rozważaniu zakupu.

2. WYKORZYSTAJ KONTEKST

Outdoor jako medium osadzone w konkretnej przestrzeni może „rozmawiać” z otoczeniem. Daj swoim konsumentom poczucie, że mówisz tylko do nich poprzez odwołanie się w przekazie do lokalizacji nośnika (ulicy, dzielnicy, miasta itp.), np. „Halo Poznań, tanie loty do Barcelony tylko u nas!”, „Nasza kawa obudzi Ochotę do życia każdego dnia!”. Taki przekaz zbuduje percepcję bliskości marki i jej zrozumienia lokalnej specyfiki.

3. TESTUJ LOKALNIE

Jeśli masz wątpliwości, czy wydać kilkaset tysięcy na kampanię ogólnopolską, przeprowadź kampanię w wybranym mieście, a następnie sprawdź, czy wyniki sprzedaży lub wejść na Twoją www w tym regionie różnią się od pozostałych. Jeśli test wypadnie pomyślnie, idź za ciosem!