Żabka – Świeże pieczywo. Rano i po południu

Klient: Żabka Polska Sp. z o.o.

Kampania: Świeże pieczywo rano i po południu

Termin: sierpień – październik 2012

Media: radio, telewizja

Cel kampanii:

Poinformowanie o możliwości zakupu w sklepach sieci Żabka świeżego pieczywa dwa razy dziennie – rano i po południu; promocja wybranych pozycji asortymentowych

Na zlecenie sieci ŻABKA zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy kolejną kampanię ogólnopolską o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym. Kampania objęła telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radio (m.in. RMF FM i  Radio ZET), Internet oraz same sklepy sieci (materiały POS).

Kampania prowadzona pod hasłem “Świeże pieczywo. Rano i po południu” ma podkreślić bogaty wybór i wysoką jakość pieczywa w sklepach sieci Żabka oraz informować, że jest ono dostępne w nich o każdej porze, także po południu i wieczorem.

W animowanych reklamach występują sympatyczne zwierzęta: ekspedientką w sklepie jest Żabka, a jej klientami Pszczoła, Truteń, Pająk, Ślimak i Świetlik.