Klient: I.D.C. Polonia
Kampania: „VERBENA – Sięgnij do torebki”
Termin: listopad 2011
Media: outdoor
Cel kampanii: Wizerunkowy – przypomnienie o marce Verbena i wybranych smakach
Głównym celem kampanii reklamowej było przypomnienie konsumentom o marce Verbena, a w szczególności o trzech najlepiej sprzedających się smakach cukierków ziołowych – Verbena Szałwia, Verbena Melisa i Verbena Dzika Róża. Hasło przewodnie kampanii – “Sięgnij do torebki” – miało podkreślać właściwości funkcjonalne cukierków i ich zastosowanie przy poszczególnych dolegliwościach.
Kampania została zrealizowana na nośnikach outdoorowych w ponad 30 miastach Polski. W kampanii zostały wykorzystane nośniki outdoorowe 6×3, citylight’y w sieci dedykowanej “City Lejdis” oraz nowość – Citylight Scroll, którego konstrukcja umożliwiła ekspozycję wszystkich trzech reklamowanych smaków cukierków Verbena na jednym nośniku.
Kampania była kolejnym projektem mediowym zrealizowanym przez nas w ramach długoletniej współpracy na rzecz Klienta I.D.C Polonia (współpraca od roku 2005 – obsługa marek Horalky, Verbena, Andante).