Sylimarol ma dla nas dobre zioła – na wątrobę
Kampania: Sylimarol – wiosna 2022
Termin: 14. marca – 15. maja 2022
Media: digital, display programmatic
Cel kampanii:
* wsparcie kampanii telewizyjnej działaniami digital
* budowanie świadomości marki wśród szerszej grupy docelowej – konsumentów reklam głównie online
Marka Sylimarol jest wiodącą marką w kategorii leków OTC na wątrobę, szczególnie popularną i znaną wśród konsumentów w wieku 50+ lat. W swoich kampaniach reklamowych do tej pory marka stawiała głównie na duże zasięgowe media: telewizję i radio, jako media bardzo dobrze dopasowane do grupy docelowej.
Dzięki naszym rekomendacjom, w wiosennej kampanii marki w 2022 roku reklama telewizyjna została dodatkowo wsparta działaniami online, w tym kampanią display programmatic oraz Google Ads. Takie cross-channelowe podejście, które jest po dstawą naszych strategii mediowych, miało za zadanie nie tylko wzmocnić efekt kampanii, ale również dotrzeć do młodszego targetu marki, konsumującego reklamy głównie w internecie.
Na potrzeby tej kampanii została przygotowana kreacja banerów display komunikatem dostosowana do młodszego odbiorcy. Kreacją zajmowała się zewnętrzna agencja zatrudniona przez markę.
Po kampanii, w analizie post buy, znalazł się również przygotowany specjalnie dla marki raport behawioralny użytkowników strony www, który wykonaliśmy na podstawie ruchu z kampanii. Wyniknęły z niego bardzo ciekawe wnioski kreatywne i behawioralne, które zostały omówione z Klientem jako rekomendacje do kolejnych działań reklamowych.
Kampanię pod kątem mediowym i raporty post buy przygotowywał nasz nowo powstały dział reklamy online – PROdigi.