Klient: Euro-Trade Sp. z o.o. Sp.K.
Kampania: Starpak – Trwałość na szóstkę
Termin: czerwiec – wrzesień 2015
Media: internet, telewizja
Cel kampanii:
budowa wizerunku marki Starpak, dotarcie z przekazem kampanii do matek dzieci w wieku wczesnoszkolnym
Efekt PRO+:
Zapewnienie odpowiedniego kontekstu i czasu emisji reklam telewizyjnych do preferencji grupy docelowej (programy familijne, kanały dziecięce).
Precyzyjne targetowanie PROspecta w kampanii online (demograficzne, behawioralne i kontekstowe) oraz budowa analitycznej infrastruktury strony www klienta w celu optymalizacji prowadzonej kampanii i przyszłych działań online.
Stałą bolączką matek szykujących szkolną wyprawkę są rozpadające się plecaki i piórniki, wylewające się długopisy, połamane kredki. Starpak jako gwarant trwałości obiecuje, że przybory szkolne tej marki będą służyć naszym dzieciom dłużej.
Celem kampanii mediowej zrealizowanej przez PRO Media House na zlecenie firmy Euro-Trade, właściciela marki Starpak, było dotarcie do matek dzieci w wieku wczesnoszkolym oraz do samych dzieci i przekonanie ich, że wyposażone w artykuły szkolne marki Starpak poczują się jak prawdziwi super-bohaterowie.
Kampania pod hasłem “Starpak – trwałość na szóstkę” prowadzona była w telewizji (mix stacji, kampania spotowa) oraz w internecie.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Demo Effective Launching, PRO Media House był odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów.