Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o.

Pierwsza polska kampania telewizyjna kawy Segafredo 

Klient: Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o.

Kampania: Segafredo Selezione – Empower the greatness

Termin: wrzesień – październik 2018; marzec – kwiecień 2019

Media: internet, telewizja

Cel kampanii:

poinformowanie kawoszy o nowej linii kaw premium Segafredo Selezione; budowa świadomości marki Segafredo

Efekt PRO+:

25% wzrost obrotów marki w kategorii kawy ziarnistej i 23% wzrost obrotów w kategorii kawy mielonej

Precyzyjny i efektywny dobór mediów pod kątem:

* budowy zasięgu i dopasowania w grupie docelowej kampanii (stacje TV, kampania VOD)

* kontekstu (pozycje programowe z kategorii “lifestyle”, kino włoskie)

Ogólnopolska kampania skierowana została do konsumentów kawy, ceniących kulturę espresso oraz produkty wysokiej jakości.

W spocie reklamowym apetycznym ujęciom świeżo parzonej kawy towarzyszy utwór Rigoletta “La donna e mobile”, który podkreśla włoski charakter produktów, uwieńczony hasłem “Empower the greatness”.

Kampania dotyczyła linii produktowej SELEZIONE, która obejmuje kawy premium ziarniste i mielone do użytku domowego.

Za realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który pozyskał budżet w wyniku przetargu. Koncepcję kreatywną opracowała agencja S4,a spot wyprodukowało Studio F4.

Firma Segafredo Zanetti to jeden z największych graczy na światowym rynku kawy, obecny w ponad 110 krajach.

 

Po skończonej kampanii marka nadal zdecydowała się kontynuować z nami współpracę i wystawiła nam bardzo pozytywne recenzje:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.