1 czerwca rozpoczyna się telewizyjna kampania marki Max Elektro – ogólnopolskiej sieci 430 sklepów ze sprzętem elektronicznym AGD i RTV.
Jest to kolejna odsłona cross-channelowej kampanii, która wystartowała w maju na antenie radia RMF, w prasie, serwisach VOD i mediach społecznościowych.
„Bohaterem” kampanii w każdym miesiącu będzie inny produkt marki partnera Max Elektro. W czerwcowym spocie TV występuje telewizor Samsung.
Celem kampanii jest prezentacja specjalnych ofert produktowych sprzętu AGD/RTV oraz komunikacja głównych kompetencji marki Max Elektro – doskonałej znajomości rynku AGD, fachowej obsługi (doradztwo, dostawa i montaż) i atrakcyjnych cen.
Kreacje przygotował we własnym zakresie zespół Działu Marketingu reklamodawcy.
Za planowanie i zakup kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, na podstawie umowy o współpracy, którą zawarliśmy z klientem na czas nieokreślony.
Spot VOD: