
PROspect THINKING
Rozpoznać PROspecta
Masowe komunikowanie się z target group to już przeszłość. Dzisiaj planowanie mediów to konwersacja z określonym, najcenniejszym konsumentem, zarówno online jak i offline.
Ten konsument to PROspect.
Twój najbardziej wartościowy Klient.
Zdecydowany na zakup i gotowy, aby wybrać właśnie Twój produkt lub Twoją usługę.
Ale czy Ty potrafisz do niego dotrzeć?
My to potrafimy.




Cechy geograficzne i demograficzne są łatwe do uchwycenia i szybkiego sformułowania grupy docelowej, ale nie pokazują wszystkiego i są przez to dalece niewystarczające.
Dlatego grupę potencjalnych odbiorców należy zawęzić do PROspecta.
W tym celu skuteczny dom mediowy powinien przeanalizować potencjalnego adresata produktu lub usługi również pod kątem kryteriów psychograficznych (osobowości i przekonań), behawioralnych (stylu życia), sposobu podejmowania decyzji zakupowych, geolokalizacji i konsumpcji mediów.
Dzięki rozpoznaniu PROspecta nie marnujesz ani czasu, ani pieniędzy na prowadzenie nieskutecznych kampanii,
a Twój komunikat trafia do osób, które realnie są zainteresowane skorzystaniem z oferty.
Dane jasno pokazują, że odpowiednie rozpoznanie PROspecta wpływa na:
- Wzrost efektywności sprzedaży poprzez dostosowanie produktów i usług firmy do potrzeb klientów = mniejszy koszt pozyskania pojedynczego klienta.
- Optymalizację działań marketingowych poprzez oferowanie produktów zgodnych ze skłonnościami zakupowymi klientów oraz poprzez zwiększanie poziomu odpowiedzi na przedstawiane oferty.
- Poprawę skuteczności programów lojalnościowych i redukcję odchodzenia klientów.
- Wzrost efektywności działań strategicznych.
- Maksymalizację poziomu zwrotu z inwestycji (ROI).
- Maksymalizację przychodów firmy.
- Możliwość skalowania biznesu.

