Klient: Luxottica Poland
Kampania: Twój Styl, Twoje Okulary
Termin: maj – czerwiec 2010
Cel kampanii: Edukacyjny, wsparcie działań wizerunkowych
Media: internet
Efekt PRO+:
Kreacja mediowych rozwiązań w sieci dostosowanych do wizerunku kultowej marki.
Na zlecenie Luxottica Poland, oficjalnego dystrybutora okularów Ray-Ban, nasz dom mediowy przygotował konkurs internetowy, którego celem było zwiększenie świadomości marki.
Konkurs polegał na tworzeniu oryginalnych pomysłów i projektów na design oprawek. W tym celu powstał specjalny mechanizm graficzny dostępny na www.rayban.o2.pl. Możliwości aplikacji gwarantowały znakomitą zabawę, kreowanie niezwykłych projektów oraz szansę na zdobycie ekskluzywnych nagród – 16-tu par okularów tej znanej marki oraz 5-ciu zestawów umożliwiających własnoręczne ozdobienie oprawek.
Działaniom towarzyszyła kampania promująca konkurs na serwisach wchodzących w skład Grupy O2, w tym m.in. (pudelek.pl, cafeteria.pl, o2.pl) z wykorzystaniem większości dostępnych form reklamowych.
Kampania oraz konkurs trwały od 18 maja do 16 czerwca 2010 roku.
Dodatkowo, na serwisie społecznościowym Facebook został założony Fan Page marki Ray-Ban. Pierwsze tysiąc osób, które polubiło stronę otrzymało drobne upominki.
Konkurs “Twój Styl, Twoje okulary” powstał we współpracy z Grupą O2.
PRO Media House był odpowiedzialny za koordynację działań, planowanie oraz zakup mediów.
Po zakończonej kampanii Klient wystawił nam bardzo pozytywne referencje: