Wg najnowszego Raportu „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe 2021” magazynu „Media&Marketing Polska”, PRO Media House znalazł się na podium aż w 8 kategoriach!
Z opublikowanych w Raporcie wyników badania, zrealizowanego w okresie marzec-kwiecień 2021 r. przez Kantar Polska wśród 2470 marketerów wynika, że spośród 26 przebadanych domów mediowych w Polsce dom mediowy PRO Media House zajmuje:
I MIEJSCE w kategoriach:
* Czy poleciłbyś dom mediowy swojemu przyjacielowi
* Zadowolenie z obsługi klienta
* Zadowolenie z oferty ekonometrycznej
* Oferuje wysoką jakość usług w planowaniu telewizji
* Oferuje wysoką jakość usług w planowaniu mediów offline (radia, OOH, prasy)
III MIEJSCE w kategoriach:
* Ma aktualną wiedzę na temat rynku mediów
* Rozumie ideę zintegrowanej komunikacji
* Zadowolenie ze współpracy z agencją
a w pozostałych wymiarach uzyskał oceny powyżej średniej.
Jak twierdzi nasza Dyrektor Zarządzająca, Dominika Meinardi: „Wyniki tegorocznej edycji badania i „Raportu” potwierdzają, że potrafimy nie tylko skutecznie łączyć ze sobą media, ale także kompetencje plannerskie z najlepszą obsługą klienta w Polsce. Tak dobre oceny zawdzięczamy konsekwentnemu rozwojowi oraz „szlifowaniu” standardów client-service od 17 lat, ale także świetnej współpracy z naszymi klientami i kontrahentami .”