Bioderma

PRO Media House realizuje ogólnopolską kampanię OOH marki BIODERMA

W listopadzie br. w 17 miastach Polski zobaczycie kampanię outdoorową kojącego balsamu emolientowego Atoderm Intensive baume marki BIODERMA 💙 

 

Tym samym do grona klientów PRO Media House dołączyła firma NAOS właściciel zaawansowanych naukowo marek kosmetycznych Bioderma, Institut Esthederm oraz Etat Pur 

Reklamy pojawią się na nośnikach citylight, a kampania OOH jest częścią szerszej kampanii, która realizowana będzie również w radiu, prasie, Internecie oraz we współpracy z influencerami. 

Kreacja do kampanii została przygotowana na podstawie adaptacji globalnej kampanii dla linii Atoderm opracowanej przez centralę marki Bioderma. Autorem hasła do kampanii realizowanej w Polsce jest agencja Up. 

Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości marki oraz poinformowanie konsumentów o efektach działania produktu – jedynym tego typu, ponieważ działa na 3 sposoby. Nie tylko wzmacnia mikrobiom skóry, ale również wzmacnia naturalne procesy naprawcze zachodzące w skórze oraz odbudowuje barierę ochronną skóry. To wszystko sprawia, że jest to produkt najbliższy skórze. Aż 94% badanych zadeklarowało, że ich skóra jest natychmiastowo odżywiona po zastosowaniu produktu.

Bioderna

Kampania dla Atoderm Intensive baume jest związana z urodzinami, które obchodzi produkt. Podczas 10 lat obecności na rynku pomógł ogromnej liczbie pacjentów, jest doceniany przez dermatologów i farmaceutów. Ponadto uzyskał wiele nagród przyznanych przez specjalistów w takich tytułach, jak InStyle, Men’s Health, Women’s Health. Został doceniony przez samych pacjentów, uzyskując tytuł Top emolient w rankingu Polskiego Towarzystwa Chorób Atopowych.

Patrząc na funkcje produktu wiemy, że jest to działanie najbliższe skórze. I takie też jest hasło kampanii: „Najbliższy skórze. Atoderm”. Naszym celem jest szerokie dotarcie z informacją o produkcie, aby mógł jak najlepiej służyć dotychczasowym pacjentom oraz tym zupełnie nowym. To pierwsza kampania marki Bioderma realizowana na nośnikach typu OOH.  Celowo wybraliśmy właśnie takie rozwiązanie, ponieważ gwarantują nam szerokie dotarcie do bardzo zróżnicowanego odbiorcy, na którym nam zależy.

 

Elżbieta Kicińska-Baran, Dyrektor Generalny NAOS Poland