Dom mediowy PRO Media House wygrał przetarg firmy Herbapol Poznań S.A. na obsługę mediową marek Urosept i Sylimarol.
PRO Media House ma zająć się przygotowaniem i realizacją kampanii ATL dla obu marek, które rozpoczną się wiosną 2019 r. i obejmą wiele nowych kanałów dotarcia do konsumentów w tym telewizję, WOD, kampanie digital. Ich celem będzie odmłodzenie grupy celu, zakomunikowanie naturalności i skuteczności leków oraz wielości ich zastosowań.
– Wybór domu mediowego nie był łatwy, a o zwycięstwie PRO Media House zdecydowało dogłębne zrozumienie potrzeb rynku i celów komunikacyjnych marek, elastyczność i niestandardowe pomysły dotarcia do konsumentów w ramach zaplanowanego budżetu i w końcu zaangażowanie, profesjonalizm i doświadczenie w planowaniu skutecznych kampanii reklamowych – zdradza Greta Krzyżek-Malska, Kierownik Działu Marketingu Herbapolu Poznań S.A.
W przetargu brały udział 4 domy mediowe, w tym MediaOn, który współpracował z marketerem do 2018 r.
Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol S.A. należą do jednych z najstarszych i najbardziej cenionych w Polsce firm zielarskich. Posiadają w portfolio wysokiej jakości leki, kosmetyki i suplementy diety. Najbardziej znane i cenione marki firmy o długiej obecności na rynku i wysokiej świadomości i lojalności konsumenckiej to Sylimarol, Urosept, i Alax.
W tym roku firma obchodzi 150-lecie istnienia na rynku.