PRO Media House i Demo promują markę prawdziwych makaronów od… prawdziwych Polaków!

Coraz mniej Polaków pamięta o tym, że smak prawdziwego makaronu zawdzięczamy jajkom! PRO Media House i Demo Effective Launching odświeżają te wspomnienia i reklamują markę makaronu “Tradycyjny z Ludwina” – według tradycyjnego,  niezmiennego od lat przepisu stworzonego przez prababcię Dominika Polaka, wiceprezesa firmy Polmak. Czy lokalna marka makaronu zagrozi rynkowym potentatom?

“Podczas przygotowań do kampanii i wspólnej analizy badań rynkowych zaskoczyło nas, jak to możliwe, że w Polsce, w kraju domowego makaronu, konsumenci zapominają, że nie wszystkie makarony są z jajkami. A przecież jak prawdziwy makaron, to jajeczny.” – mówi Jacek Sadowski, prezes agencji Demo Effective Launching, która odpowiada za strategię i kreację kampanii makaronu “Tradycyjny z Ludwina”. “Mamy w Polsce arcymistrzów makaronu jajecznego – takich jak Pan Prezes Grzegorz Polak – właściciel marki makaronów ‘Tradycyjny z Ludwina’, którego udało nam się namówić do udziału w filmach reklamowych. Bo kto inny jak nie Polak wybudzi naród z makaronowej amnezji i zachęci do powrotu do makaronu jajecznego?”- uśmiecha się prezes Demo.

Agencja Demo oraz dom mediowy PRO Media House z wielkim zainteresowaniem podjęli wyzwanie wprowadzenia regionalnej marki makaronu “Tradycyjny z Ludwina” do pierwszej ligi. “W zeszłym roku pracując dla marki wody mineralnej Jurajska doprowadziliśmy do 30-procentowego skoku sprzedaży, co jest rzeczą bez precedensu na rynku wód. Jesteśmy przekonani, że z naszą pomocą również makaron ‘Tradycyjny z Ludwina’, podparty wspaniałą tradycją i mocnymi argumentami nieźle namiesza w kategorii makaronów.” – podsumowuje Sadowski z Demo.

“Zależało nam na skutecznej strategii i na nośnych rozwiązaniach kreatywnych, które zgrabnie połączyłyby tradycję domowego makaronu z zastosowaniem w nowoczesnej kuchni. Tak aby znak “Jakość Tradycja”, którym się szczycimy, stał się dla konsumenta atutem, a nie obciążeniem i wpisał się we współczesny jadłospis.” – dodaje Dominik Polak, wiceprezes firmy Polmak i… syn bohatera spotów reklamowych.

Ogólnopolska kampania makaronu “Tradycyjny z Ludwina” jest skierowana do kobiet odpowiadających za zakupy spożywcze i przygotowywanie domowych posiłków. Kampania swoim zasięgiem obejmuje telewizję, prasę, radio, Internet, outdoor, prasę cyfrową, kino oraz mobile. Za planowanie i zakup mediów do całej kampanii odpowiada dom mediowy PRO Media House.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *