Urosept – Na przykrości z pęcherzem Urosept się bierze!

Walka o odzyskanie pozycji Nr 1 na rynku urologicznym w Polsce

Klient: Poznańskie Zakłady Zielarskie HERBAPOL S.A.

Kampania: Na przykrości z pęcherzem Urosept się bierze!

Termin: kwiecień – lipiec 2019

Media: internet, mobile, prasa, radio

Cel kampanii: “odmłodzenie” marki; wykorzystanie nowych platform komunikacji; zwiększenie sprzedaży

Efekt PROspect Thinking:

Odzyskanie po 2 latach pozycji nr 1 dla Uroseptu na rynku urologicznym w Polsce

Efekty kampanii uzyskane przy niskim budżecie marketingowym (wydaliśmy 5x mniej niż główny konkurent).

Spektakularne przełożenie kampanii na wzrost sprzedaży w Internecie +22,8%!

Precyzyjny i efektywny dobór mediów pod kątem:

* budowy zasięgu (ogólnopolska kampania radiowa i prasowa)

* kontekstu (reklamy w prasie przy artykułach dot. dolegliwości pęcherza moczowego, artykuły natywne w Internecie, dedykowane audycje poradnikowe w radiu)

* “odmłodzenia” wizerunku marki (prasa lifestyle’owa, online, mobile, social media, kobiecy event na

Dzień Matki)

Celem ogólnopolskiej kampanii Uroseptu było odzyskanie pozycji lidera w kategorii produktów na dolegliwości związane z pęcherzem moczowym m.in. poprzez pozyskanie nowych konsumentek, “odmłodzenie” marki oraz wykorzystanie nowych platform i sposobów komunikacji.
Największym wyzwaniem było osiągnięcie tych celów przy stosunkowo niewielkim budżecie i wobec wysokich inwestycji w media marek konkurencyjnych.
Kampania była skierowana do kobiet powyżej 18 roku życia, narażonych na infekcje pęcherza moczowego z racji podejmowanych aktywności i prowadzonego trybu życia.
Za realizację kampanii w mediach odpowiadał dom mediowy PRO Media House, który pozyskał budżet w wyniku przetargu. Koncepcję kreatywną opracowała agencja Good Morning Design.
Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol należą do jednych z najstarszych i najbardziej cenionych przedsiębiorstw zielarskich w Polsce. Od 150 lat produkują najwyższej jakości produkty lecznicze, suplementy diety i kosmetyki, ciesząc się wysokim zaufaniem klientów.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *