Żabka
[vc_row css=".vc_custom_1456998711092{padding-top: 20px !important;}"][vc_column][vc_column_text] Klient: Żabka Polska Sp. z o.o. Kampania: "Żabka - blisko, szybko, wygodnie" Termin: maj - wrzesień 2011 Cel kampanii: Budowa wizerunku i wsparcie komunikacyjne programu promocyjnego Media: Telewizja, Radio Efekt PROspect Thinking: Wyselekcjowany jakościowo mix stacji telewizyjnych i radiowych dopasowany do grupy docelowej Opis kampanii: Na zlecenie naszego Klienta Żabka (sieci sklepów typu convenience) zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy w 2011 roku kampanię ogólnopolską o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym. Kampania przebiegała z głównym przekazem reklamowym "Żabka — blisko, szybko, wygodnie". Przekaz subkampanii dotyczył programu promocyjnego sieci sklepów Żabka z...