Iguana
[vc_row css=".vc_custom_1456998711092{padding-top: 20px !important;}"][vc_column][vc_column_text] Klient: DRINK ID sp. z o.o. Kampania: Iguana – Twoja wielka przemiana Termin: lipiec - wrzesień 2023 Cel kampanii: Mediowe wprowadzenie marki na rynek, budowa świadomości produktu, wparcie dystrybucji i sprzedaży Media: TV, radio, OOH, DOOH, VOD, social media, online display&video, mobile, prasa handlowa [embed]https://www.youtube.com/watch?v=7C8vkP-3zUI[/embed] Efekt PROspect Thinking: Cross-channelowe dotarcie do starannie wybranej grupy PROspect Opis kampanii: Iguana to nowość na polskim rynku - piwo bezalkoholowe 0%, zawierające 20 aminokwasów, błonnik i mikroelementy, które przyspieszają przemianę materii. Ze względu na swój skład i własności regeneracyjne, piwo skierowane jest do osób aktywnie...