Wystartowała pierwsza od ponad 10 lat kampania marki Alax – leku OTC na zaparcia, produkowanego przez Poznańskie Zakłady Zielarskie HERBAPOL S.A. w Poznaniu.
Billboard sponsorski pojawi się w ogólnopolskich stacjach TV oraz serwisach VOD i będzie emitowany do końca czerwca.
Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku leku Alax oraz utrwalenie jego głównego atrybutu
– naturalnego, ziołowego składu (lek zawiera m.in. sproszkowany sok z liści aloesu oraz wyciąg suchy z kory kruszyny).
– Ze zrealizowanych przez nas badań konsumenckich wynika, że pomimo braku szerszego wsparcia reklamowego marka Alax jest wśród Polek dobrze rozpoznawalna i kojarzona z bezpiecznym, godnym zaufania, polskim produktem – mówi Greta Krzyżek-Malska, Kierownik Działu Marketingu Herbapolu Poznań S.A. – Mamy nadzieję, że odświeżenie wizerunku marki i przypomnienie o niej konsumentkom w ramach kampanii 360 stopni dla marki wpłynie na jeszcze lepszą pozycję tego produktu na rynku.
Spot do kampanii przygotowało studio produkcyjne ARTCORE.
Za planowanie i zakup kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który współpracuje z marketerem na stałe.
Billboard sponsorski Alax 2021
Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol S.A. należą do jednych z najstarszych i najbardziej cenionych w Polsce firm zielarskich. Posiadają w portfolio wysokiej jakości leki, kosmetyki i suplementy diety. Najbardziej znane i cenione marki firmy o długiej obecności na rynku i wysokiej świadomości i lojalności konsumenckiej to Sylimarol, Urosept, i Alax.
Zobacz rekomendacje Klienta dla nas po kampaniach, które zrealizowaliśmy wspólnie: