Kampania: Max Elektro + Partnerzy w 2021
Termin: Marzec-listopad 2021
Media: TV, Radio, VOD, Product placement, Online (FB, Programmatic, Rich media), Prasa
Cel kampanii:
- Budowa wizerunku i świadomości marki Max Elektro
- Promocja wybranych produktów Partnerów akcji
- Pozyskanie bezpośrednich wejść na e-sklep MaxElektro.pl
Kampania cross-channel przygotowana dla Max Elektro przez nas poprzedzona była przygotowaniem kompleksowej strategii mediowej marki na rok 2021. W ramach te strategii opracowane zostały cele marketingowe i mediowe marki na dany rok, zdefiniowana została grupa PROspect – mediowa grupa docelowa dla kampanii oraz zarekomendowany został dobór mediów i formatów reklamowych.
Kampanię realizowaliśmy w modelu cross-channel, który kilkukrotnie podnosi efektywność kampanii i zainwestowanych budżetów. Cała kreacja w dużej mierze oparta została na formatach video. Kreację przygotował wewnętrzny dział kreatywny Klienta.
Kampania rozpoczęła się już w marcu akcją lokowania produktu w popularnym programie wnętrzarskim, z którym marka zorganizowała 10 odcinków, czyli była obecna w każdym z premierowych odcinków serii z innym produktem Partnera. W maju do miksu mediów dołączyło radio, VOD i video online, a w czerwcu jeszcze reklama w TV.
Kampania trwała do listopada, a jej ostatnim akcentem była intensywna kampania digitalowa w okresie Black Week realizowana w formacie rich mediów.
Poniżej spot reklamowy kampanii:
Zarówno Klient jak i Partnerzy akcji byli bardzo zadowoleni z efektów kampanii i zapowiedzieli powtórzenie jej w 2022 roku.