Kampania online: Max Elektro + BLACK WEEK 2021
Termin: 22-29. listopada 2021
Cel kampanii:
* Budowa wizerunku i świadomości marki
* Maksymalizacja ruchu na stronie Max Elektro.pl
Kampania online w formacie rich media była końcowym akcentem trwającej od marca kampanii marki w mediach online i offline, o której więcej przeczytasz tutaj.
Dla wyróżnienia się w szumie reklamowym na najbardziej natężonym reklamowo okresie Black week, zarekomendowaliśmy zastosowanie formatów wyróżniających się w sieci i mocniej angażujących konsumenta – rich media.
Akcja organizowana była z 8 różnymi Partnerami handlowymi Klienta, w tym: Samsung, Siemens, Bosch, Philips, Beco, Karcher czy Blaupunkt, a na jej potrzeby stworzono 12 różnych kreacji rich mediowych.
Wszyscy Partnerzy akcji byli bardzo zadowoleni z wyników akcji, KPI zostały osiągnięte dla każdej z kreacji. Marka zapowiedziała powtórzenie takiej akcji w kolejnym roku.
Zobacz przykładową wizualizacje: