Klient: Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „SPOŁEM”
Kampania: Majonez Kielecki Wielkanoc 2012
Termin: marzec – kwiecień 2012
Media: telewizja
Cel kampanii: Wsparcie sprzedaży Majonezu Kieleckiego przed Świętami Wielkanocnymi.
Efekt PRO+:
Wyselekcjonowany jakościowo mix stacji TV i bloków reklamowych, dopasowany do precyzyjnie zdefiniowanej grupy docelowej.
Kampania telewizyjna wspierała sprzedaż Majonezu Kieleckiego w okresie przedświątecznym. Wielkanocna kampania promocyjna obejmowała telewizję publiczną – TVP I, TVP 2, TVP POLONIA, komercyjną – TVN, POLSAT, a także kanały tematyczne wchodzące w skład grup AT Media, TVN i POLSAT.
Spoty reklamowe – 15- i 30-sekundowe – promowały flagowy produkt WSP “Społem”, cieszący się ponad 50-letnią tradycją – Majonez Kielecki.
Wiosenna kampania WSP “Społem” miała zasięg ogólnopolski.
Nasz dom mediowy był odpowiedzialny za zaplanowanie i zakup telewizji – kampanię zrealizowaliśmy w wyniku wygranego przetargu.
Po zakończonej kampanii Klient wystawił naszemu domowi pozytywne referencje: