Klient: LaciBios femina (ASA)
Kampania: „Pomoc w intymnej sprawie”
Termin: wrzesień 2007
Cel kampanii: Edukacyjny, wsparcie działań wizerunkowych
Media: internet, prasa, telewizja
Efekt PRO+:
Selektywne dotarcie do kobiet dzięki precyzyjnie wybranym mediom internetowym i prasowym.
PRO Media House zaplanowało i zakupiło media w kampani LaciBios femina – suplementu diety, którego producentem jest firma ASA.
Kampania miała charakter wizerunkowo – sprzedażowy i objęła swoim zasięgiem całą Polskę.
Layouty z kreacją “Pomoc w intymnej sprawie” pojawiły się we wrześniu 2007 w prasie kobiecej oraz internecie. Zostały wykorzystane pakiety i portale ściśle powiązane tematycznie z produktem (kobieta, zdrowie, ciąża, dziecko, rodzice, sex, ). Wykorzystano szereg internetowych form reklamowych m.in. double billboard, toplayer, billboard, art. sponsorowane. Kampanię wspierały szeroko zakrojone działania BTL.
W ramach kampanii LaciBios femina został również przygotowany landing page www.zdrowieintymne.pl.
Strategię i kreację opracowała współpracująca z nami agencja reklamowa Demo Effective Launching.