Segafredo – Empower the greatness – pierwsza polska kampania telewizyjna marki

Klient: Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o.

Kampania: Segafredo Selezione – Empower the greatness

Termin: wrzesień – październik 2018; marzec – kwiecień 2019

Media: internet, telewizja

Cel kampanii: poinformowanie kawoszy o nowej linii kaw premium Segafredo Selezione; budowa świadomości marki Segafredo

Efekt PRO+:

25% wzrost obrotów marki w kategorii kawy ziarnistej i 23% wzrost obrotów w kategorii kawy mielonej

Precyzyjny i efektywny dobór mediów pod kątem:

* budowy zasięgu i dopasowania w grupie docelowej kampanii (stacje TV, kampania VOD)

* kontekstu (pozycje programowe z kategorii “lifestyle”, kino włoskie)

Celem kampanii było poinformowanie kawoszy o nowej linii kaw premium Segafredo Selezione.
W jej skład wchodzą kawy: ESPRESSO – dedykowane dla kawoszy lubiących włoska klasykę, CREMA – dla osób preferujących kawą w dużym kubku, ARABICA – najjaśniej palona z linii Selezione charakteryzująca się owocową nutą, ORGANICA – dla zwolenników produktów Bio – kawa uprawiana bez sztucznych nawozów i preparatów.

W spocie reklamowym apetycznym ujęciom świeżo parzonej kawy towarzyszy utwór Rigoletta “La donna e mobile”, który podkreśla włoski charakter produktów, uwieńczony hasłem “Empower the greatness”.

Ogólnopolska kampania skierowana była do konsumentów kawy lubiących mieć możliwość wyboru kawy dopasowanej do ich preferencji, ceniących kulturę espresso oraz produkty wysokiej jakości. Swoim zasięgiem obejmuje telewizję oraz internetowe serwisy VOD i trwała do połowy października 2018.

Koncepcję kreatywną opracowała agencjaS4,a spot wyprodukowało Studio F4. My odpowiadaliśmy za realizację kampanii w mediach odpowiada i zlecenie to pozyskaliśmy w wyniku przetargu.

Firma Segafredo Zanetti to jeden z największych graczy na światowym rynku kawy, obecny w ponad 110 krajach.

Segafredo Zanetti Poland od 2002 r. stanowi część międzynarodowej Grupy Massimo Zanetti S.p.A. (MZBG). Od 2015 roku Massimo Zanetti Beverage Group notowana jest na Giełdzie w Mediolanie.

Zobacz  nasze video case study dla kampanii marki Segafredo

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *