PRO Media House przejmuje obsługę mediową Herbapol Poznań S.A.

PRO Media House przejmuje obsługę mediową Herbapol Poznań S.A.

Dom mediowy PRO Media House wygrał przetarg firmy Herbapol Poznań S.A. na obsługę mediową marek Urosept i Sylimarol. PRO Media…
Polski Fundusz Rozwoju uczy Polaków oszczędzać w kampanii PPK

Polski Fundusz Rozwoju uczy Polaków oszczędzać w kampanii PPK

Ruszyła nowa kampania programu Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). Za prowadzenie PPK w Polsce odpowiada Polski Fundusz Rozwoju oraz jego spółka…
Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o.

Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o.

Pierwsza polska kampania telewizyjna kawy Segafredo. Ogólnopolska kampania skierowana została do konsumentów kawy...
Tradycyjny z Ludwina – Jak dobry makaron, to z jajkami!

Tradycyjny z Ludwina – Jak dobry makaron, to z jajkami!

Tradycyjny z Ludwina – Jak dobry makaron, to z jajkami! Klient: Wytwórnia Makaronu Domowego POL-MAK S.A. Kampania: Tradycyjny z Ludwina – Jak…
Żabka - Świeże pieczywo. Rano i po południu

Żabka - Świeże pieczywo. Rano i po południu

Klient: Żabka Polska Sp. z o.o. Kampania: Świeże pieczywo rano i po południu Termin: sierpień – październik 2012 Media: radio, telewizja Cel kampanii: Poinformowanie o…
Starpack - Supermocni, trwałość na szóstkę

Starpack - Supermocni, trwałość na szóstkę

Klient: Euro-Trade Sp. z o.o. Sp.K. Kampania: Starpak – Trwałość na szóstkę Termin: czerwiec – wrzesień 2015 Media: internet, telewizja Cel kampanii: budowa wizerunku…
Cinema City - filmowy pościg lata

Cinema City - filmowy pościg lata

Klient: Cinema City Kampania: Filmowy pościg lata Cinema City Termin: czerwiec – sierpień 2009 Cel kampanii: Promocja konkursu dla kinomaniaków w internecie…
Cholester – cholesterol na dobrym poziomie

Cholester – cholesterol na dobrym poziomie

Klient: Gardenpharm Sp. z o.o. Kampania: Cholester – cholesterol na dobrym poziomie Termin: czerwiec – grudzień 2014 Media: internet, outdoor, prasa, telewizja Cel kampanii:…
Ray Ban - Twój styl, Twoje okulary

Ray Ban - Twój styl, Twoje okulary

Klient: Luxottica Poland Kampania: Twój Styl, Twoje Okulary Termin: maj – czerwiec 2010 Cel kampanii: Edukacyjny, wsparcie działań wizerunkowych Media: internet Efekt PRO+: Kreacja mediowych…
LaciBios - Pomoc w intymnej sprawie

LaciBios - Pomoc w intymnej sprawie

Klient: LaciBios femina (ASA) Kampania: „Pomoc w intymnej sprawie” Termin: wrzesień 2007 Cel kampanii: Edukacyjny, wsparcie działań wizerunkowych Media: internet, prasa, telewizja Efekt PRO+: Selektywne…
Verbena - Sięgnij do torebki

Verbena - Sięgnij do torebki

Klient: I.D.C. Polonia Kampania: „VERBENA – Sięgnij do torebki” Termin: listopad 2011 Media: outdoor Cel kampanii: Wizerunkowy – przypomnienie o marce Verbena i wybranych smakach…
Majonez Kielecki Nasz Najlepszy - kampania telewizyjna

Majonez Kielecki Nasz Najlepszy - kampania telewizyjna

Klient: Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „SPOŁEM” Kampania: Majonez Kielecki Wielkanoc 2012 Termin: marzec – kwiecień 2012 Media: telewizja Cel kampanii: Wsparcie sprzedaży Majonezu Kieleckiego przed Świętami…
I.D.C. Polonia (Góralki) - Smak po Brzegi

I.D.C. Polonia (Góralki) - Smak po Brzegi

Klient:I.D.C. Polonia S.A. Kampania: HORALKY – „Smak po brzegi” Termin: marzec – kwiecień, sierpień 2011 Cel kampanii: Wzrost świadomości marki…
Max Elektro

Max Elektro

Kampania cross-channel przygotowana dla Max Elektro przez nas poprzedzona była przygotowaniem kompleksowej strategii mediowej marki na rok 2021. W ramach…
AmerSport Group sp. z o.o. sp. k.

AmerSport Group sp. z o.o. sp. k.

Klient: AmerSport Group sp. z o.o. sp. k. Kampania: Converse – „SHOES vs. SNEAKERS” Termin: marzec-maj 2013 Media: internet, outdoor Cel kampanii: Wsparcie sprzedaży nowej…
Urosept - Na przykrości z pęcherzem Urosept się bierze!

Urosept - Na przykrości z pęcherzem Urosept się bierze!

Walka o odzyskanie pozycji Nr 1 na rynku urologicznym w Polsce Klient: Poznańskie Zakłady Zielarskie HERBAPOL S.A. Kampania: Na przykrości z pęcherzem…

referencje

Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o.

Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o.

Pierwsza polska kampania telewizyjna kawy Segafredo. Ogólnopolska kampania skierowana została do konsumentów kawy...
Tradycyjny z Ludwina – Jak dobry makaron, to z jajkami!

Tradycyjny z Ludwina – Jak dobry makaron, to z jajkami!

Tradycyjny z Ludwina – Jak dobry makaron, to z jajkami! Klient: Wytwórnia Makaronu Domowego POL-MAK S.A. Kampania: Tradycyjny z Ludwina – Jak…

pracowaliśmy także dla nich