PRO Media House przejmuje obsługę mediową Herbapol Poznań S.A.
Dom mediowy PRO Media House wygrał przetarg firmy Herbapol Poznań S.A. na obsługę mediową marek Urosept i Sylimarol. PRO Media…
Polski Fundusz Rozwoju uczy Polaków oszczędzać w kampanii PPK
Ruszyła nowa kampania programu Pracowniczych Planów Kapitałowych (PPK). Za prowadzenie PPK w Polsce odpowiada Polski Fundusz Rozwoju oraz jego spółka…
Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o.
Pierwsza polska kampania telewizyjna kawy Segafredo. Ogólnopolska kampania skierowana została do konsumentów kawy...
Tradycyjny z Ludwina – Jak dobry makaron, to z jajkami!
Tradycyjny z Ludwina – Jak dobry makaron, to z jajkami! Klient: Wytwórnia Makaronu Domowego POL-MAK S.A. Kampania: Tradycyjny z Ludwina – Jak…
Żabka - Świeże pieczywo. Rano i po południu
Klient: Żabka Polska Sp. z o.o. Kampania: Świeże pieczywo rano i po południu Termin: sierpień – październik 2012 Media: radio, telewizja Cel kampanii: Poinformowanie o…
Starpack - Supermocni, trwałość na szóstkę
Klient: Euro-Trade Sp. z o.o. Sp.K. Kampania: Starpak – Trwałość na szóstkę Termin: czerwiec – wrzesień 2015 Media: internet, telewizja Cel kampanii: budowa wizerunku…
Cinema City - filmowy pościg lata
Klient: Cinema City Kampania: Filmowy pościg lata Cinema City Termin: czerwiec – sierpień 2009 Cel kampanii: Promocja konkursu dla kinomaniaków w internecie…
Cholester – cholesterol na dobrym poziomie
Klient: Gardenpharm Sp. z o.o. Kampania: Cholester – cholesterol na dobrym poziomie Termin: czerwiec – grudzień 2014 Media: internet, outdoor, prasa, telewizja Cel kampanii:…
Ray Ban - Twój styl, Twoje okulary
Klient: Luxottica Poland Kampania: Twój Styl, Twoje Okulary Termin: maj – czerwiec 2010 Cel kampanii: Edukacyjny, wsparcie działań wizerunkowych Media: internet Efekt PRO+: Kreacja mediowych…
LaciBios - Pomoc w intymnej sprawie
Klient: LaciBios femina (ASA) Kampania: „Pomoc w intymnej sprawie” Termin: wrzesień 2007 Cel kampanii: Edukacyjny, wsparcie działań wizerunkowych Media: internet, prasa, telewizja Efekt PRO+: Selektywne…
Verbena - Sięgnij do torebki
Klient: I.D.C. Polonia Kampania: „VERBENA – Sięgnij do torebki” Termin: listopad 2011 Media: outdoor Cel kampanii: Wizerunkowy – przypomnienie o marce Verbena i wybranych smakach…
Majonez Kielecki Nasz Najlepszy - kampania telewizyjna
Klient: Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „SPOŁEM” Kampania: Majonez Kielecki Wielkanoc 2012 Termin: marzec – kwiecień 2012 Media: telewizja Cel kampanii: Wsparcie sprzedaży Majonezu Kieleckiego przed Świętami…
I.D.C. Polonia (Góralki) - Smak po Brzegi
Klient:I.D.C. Polonia S.A. Kampania: HORALKY – „Smak po brzegi” Termin: marzec – kwiecień, sierpień 2011 Cel kampanii: Wzrost świadomości marki…
Max Elektro
Kampania cross-channel przygotowana dla Max Elektro przez nas poprzedzona była przygotowaniem kompleksowej strategii mediowej marki na rok 2021. W ramach…
AmerSport Group sp. z o.o. sp. k.
Klient: AmerSport Group sp. z o.o. sp. k. Kampania: Converse – „SHOES vs. SNEAKERS” Termin: marzec-maj 2013 Media: internet, outdoor Cel kampanii: Wsparcie sprzedaży nowej…
Urosept - Na przykrości z pęcherzem Urosept się bierze!
Walka o odzyskanie pozycji Nr 1 na rynku urologicznym w Polsce Klient: Poznańskie Zakłady Zielarskie HERBAPOL S.A. Kampania: Na przykrości z pęcherzem…
referencje
Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o.
Pierwsza polska kampania telewizyjna kawy Segafredo. Ogólnopolska kampania skierowana została do konsumentów kawy...
Tradycyjny z Ludwina – Jak dobry makaron, to z jajkami!
Tradycyjny z Ludwina – Jak dobry makaron, to z jajkami! Klient: Wytwórnia Makaronu Domowego POL-MAK S.A. Kampania: Tradycyjny z Ludwina – Jak…
pracowaliśmy także dla nich
