Kampania_Iguana0%

Kampania Iguany 0% – pierwszego na rynku piwa prebiotycznego

Innowacyjną recepturę produktu opracował Browar Piotrków. W jednej butelce, obok eko chmielu, jest komplet 20 aminokwasów, błonnik, a także wyciąg z morwy białej. Kampania wprowadzająca produkt na rynek realizowana jest pod hasłem “Twoja Wielka Przemiana”. Za jej kreację i produkcję odpowiada Demo Effective Launching, planowanie i zakup mediów marketer powierzył nam – PRO Media House.

Iguana to pierwsze na rynku piwo, które ma wpływ na przemianę materii. To koniec z piwnym brzuchem i początek zupełnie nowej ery!

Ze względu na swój skład i właściwości regeneracyjne, piwo skierowane jest do osób aktywnych, dbających o swoją kondycję i wygląd, jak również miłośników najwyższej jakości piw bezalkoholowych.

Sprawdza się po każdym wysiłku fizycznym jak i wymagającej pracy intelektualnej.


Ireneusz Turski, marketing manager w DRINK ID, firmie, która jest właścicielem Browaru Piotrków (producent produktu).

Otwieramy zupełnie nowy rozdział, tworzymy nową kategorię piwa – piwo prebiotyczne 0%.

Największe wyzwanie na obecnym rynku spożywczym to znaleźć potencjał wzrostu nowej marki. Takie wyzwania lubimy najbardziej.

 

Jacek Sadowski, prezes Demo Effective Launching

Prezes_Demo_Effective_Launching_Jacek_Sadowski

Efekty współpracy PRO Media House, Demo i Iguany

Brand hero kampanii jest autentyczna iguana, która dobrze odnalazła się w “chmielowej dżungli” – na potrzeby planu filmowego stworzonej z udziałem realnych dekoracji oraz rozwiązań 3D.

Spot emitowany będzie w ogólnopolskich stacjach TV, klubach fitness i w Internecie, w tym serwisach VOD.

Kampania będzie także obecna w mediach społecznościowych, kanale mobile, na witrynach internetowych. Spot radiowy usłyszymy w sieci RMF Maxxx, a w największych miastach Polski pojawią się billboardy.

 

Kampania_Iguana0%

Dodatkowym elementem kampanii jest konkurs “Akcja Regeneracja”, promowany w Internecie, na mobilnych nośnikach outdoorowych, a także poprzez degustacje prowadzone w miejscach uprawiania sportu przez warszawiaków.  

Kampania mediowa potrwa do końca września 2023.