Zwycięska kampania została wyłoniona w procesie głosowania, w którym udział wzięli Dyrektorzy największych Firm Farmaceutycznych w Polsce. Wręczenie nagrody odbyło się podczas wirtualnej konferencji 26 marca 2020 r.
“Konkurencja była ogromna, a wybór naszej kampanii jest efektem docenienia pomysłu, wykorzystania nowoczesnych mediów, innowacyjności i kreatywności oraz osiągnięcia wysokich wyników dzięki którym Urosept odzyskał pozycję nr 1 na rynku! Jednym z kluczowych czynników sukcesu była z pewnością wysoka efektywność kampanii marketingowej przy znacznie niższych nakładach reklamowych niż konkurencja”- zdradza Greta Krzyżek-Malska,Kierownik Działu Marketingu Herbapolu Poznań S.A.
Oprócz działań mediowych marka Urosept wspierana była poprzez akcje niestandardowe oraz sprzedażowe, które przyczyniły się do utrzymania wyniku po kampanii. Za realizację kampanii w mediach odpowiadał dom mediowy PRO Media House, który współpracuje z marketerem od lutego 2019 r.
IQVIA jest światowym liderem w zakresie zaawansowanej analizy i wiedzy specjalistycznej, a także wykorzystywania najnowszych technologii w branży związanej z ochroną zdrowia.