Kampania Max Elektro w mediach ogólnopolskich

Wystartowała cross-channelowa kampania marki Max Elektro – ogólnopolskiej sieci ponad 400 sklepów ze sprzętem elektronicznym AGD i RTV.

Pierwsza odsłona kampanii jest emitowana w maju w radiu ogólnopolskim, prasie, serwisach VOD i mediach społecznościowych. W kolejnych miesiącach kampanii media-mix zostanie poszerzony także o TV.

Celem kampanii jest prezentacja specjalnych ofert produktowych sprzętu AGD/RTV oraz komunikacja głównych kompetencji marki Max Elektro – doskonała znajomość rynku AGD, fachowa obsługa (doradztwo, dostawa i montaż) i atrakcyjne ceny.

„Bohaterem” kampanii w każdym miesiącu będzie inny produkt marki partnera kampanii.

Kreacje przygotował we własnym zakresie zespół Działu Marketingu reklamodawcy.

Za planowanie i zakup kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który zawarł z klientem umowę o współpracy na czas nieokreślony.

 

Max Elektro to ogólnopolska sieć ponad 400 sklepów AGD / RTV / IT. Oferta sieci obejmuje produkty wysokiej jakości wyselekcjonowanych producentów. Większość sklepów stacjonarnych należących do sieci Max Elektro prowadzona jest przez pasjonatów elektroniki, co zapewnia fachową pomoc i „sąsiedzkie” podejście do klienta.
Produkty dostępne są również online w sklepie internetowym www.maxelektro.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *