Klient:I.D.C. Polonia S.A.
Kampania:
HORALKY – „Smak po brzegi”
Termin:
marzec – kwiecień, sierpień 2011
Cel kampanii:
Wzrost świadomości marki Horalky wśród konsumentów słodyczy oraz pokazanie wyjątkowej cechy produktu
Media:
telewizja
Na zlecenie koncernu I.D.C. Polonia SA nasz dom mediowy zrealizował pierwszą kampanię telewizyjną wafelków Horalky. Marka Horalky obecna jest na polskim rynku od 2007 r., jednak do tej pory była promowana wyłącznie za pośrednictwem outdooru oraz w internecie. Głównym celem kampanii był wzrost świadomości marki Horalky wśród konsumentów słodyczy oraz pokazanie wyjątkowej cechy produktu – polewy kakaowej, która pokrywa tylko brzegi wafelka, dzięki czemu jest on łatwiejszy w konsumpcji niż wafle oblewane w tradycyjny sposób. Tę właściwość produktu podkreślało również hasło kampanii: “Horalky – smak po brzegi”.
30-sekundowe spoty emitowane były w stacjach TVP1, TVP 2, TVN, Polsat, TVP Info, Polsat2, TV4, Polsat News, TVN24, TVN Style, TVN7 i TV Puls.
Nie była to pierwsza kampania zrealizowana przez nas wspólnie z IDC Polonia. Pracujemy z tym klientem od 2009 roku realizując dla niego kampanie outdoor.
Zobacz referencje, które otrzymaliśmy od Klienta