Herbapol Poznań rusza z nową kampanią reklamową leku Urosept!

Z końcem września 2020 rusza nowa kampania leku Urosept pod hasłem „STOP infekcji pęcherza”. Kampania skierowana jest przede wszystkim do kobiet, które są zdeterminowane, aby naturalnie i skutecznie leczyć infekcje dróg moczowych. Nowe spoty reklamowe oraz sesja fotograficzna w nowoczesny sposób przedstawiają Manifest Kobiet, które mogą cieszyć się życiem bez ograniczeń, nawet w przypadku schorzeń czy infekcji pęcherza.

Jesteśmy bardzo podekscytowani nową kampanią, ponieważ jest to pierwsza produkcja spotu reklamowego dla marki Urosept od początku jej istnienia tzn. od 36 lat. Spot pokazuje jak marka, która jest liderem na rynku w kategorii zapalenia pęcherza, pomagała i pomaga pokoleniom kobiet. To dzięki niej mogą realizować swoje plany i cieszyć się życiem bez ograniczeń. Kampania łączy w sobie naturalność, tradycję i nowoczesność, które są wartościami wpisanymi w strategię marki. Nowoczesna i niestandardowa forma jest z pewnością wyróżnikiem kampanii Uroseptu i pomoże trafić do młodszego pokolenia oraz odmłodzić wizerunek marki” – mówi Greta Krzyżek-Malska Kierownik Działu Marketingu.

Na potrzeby kampanii zostały przygotowane spoty 15”, 30” i 45” oraz billboardy sponsorskie 8”. Kampania będzie realizowana w różnych kanałach: Telewizji Tradycyjnej, VOD, Social Mediach i na Portalach Internetowych.

Za kreację i produkcję nowej kampanii odpowiada agencja Harvey Scott. Media zaplanował i zakupił Dom Mediowy PRO Media House.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.