Dlaczego w kampanii należy łączyć różne media i jak nie zgubić konsumenta “między kanałami”? Przeczytaj nasz artykuł opublikowany w magazynie “Marketing w praktyce” jako temat numeru! Post navigation Poprzedni post PRO Media House i Demo promują markę prawdziwych makaronów od… prawdziwych Polaków! Następny post Kampania marki Urosept ponownie z prestiżową nagrodą
Multiscreening, gdy jeden ekran już nie wystarcza wrz 6, 2022 Obecnie prawie 80% osób dotyka zjawisko tzw. second screeningu, a nawet multiscreeningu, czyli jednoczesnego konsumowania...
Kolejny raz otrzymaliśmy najwyższe oceny w raporcie „Media & Marketing Polska”! cze 23, 2022 W raporcie specjalnym „Domy Mediowe 2021” opracowanym na podstawie badania przeprowadzonego przez Kantar na zlecenie...
PRO Media House przejmuje obsługę mediową Herbapol Poznań S.A. cze 12, 2022Comments 0 Dom mediowy PRO Media House wygrał przetarg firmy Herbapol Poznań S.A. na obsługę mediową marek...