Dlaczego w kampanii należy łączyć różne media i jak nie zgubić konsumenta “między kanałami”? Przeczytaj nasz artykuł opublikowany w magazynie “Marketing w praktyce” jako temat numeru! Post navigation Poprzedni post PRO Media House i Demo promują markę prawdziwych makaronów od… prawdziwych Polaków! Następny post Kampania marki Urosept ponownie z prestiżową nagrodą
Cross-channel marketing – nowy standard kampanii mediowych wrz 18, 2023 Seria: PRO Media Master Uwaga konsumentów rozprasza się na coraz więcej kanałów komunikacji. Jak dostosować...
Kampania Iguany 0% – pierwszego na rynku piwa prebiotycznego sie 14, 2023 Innowacyjną recepturę produktu opracował Browar Piotrków. W jednej butelce, obok eko chmielu, jest komplet 20 aminokwasów,...
Multiscreening, gdy jeden ekran już nie wystarcza wrz 6, 2022 Obecnie prawie 80% osób dotyka zjawisko tzw. second screeningu, a nawet multiscreeningu, czyli jednoczesnego konsumowania...