Cinema City – filmowy pościg lata

Klient: Cinema City

Kampania: Filmowy pościg lata Cinema City

Termin: czerwiec – sierpień 2009

Cel kampanii: Promocja konkursu dla kinomaniaków w internecie

Media: ambient, outdoor, prasa, radio

Efekt PRO+:

Skutecznie realizowany przekaz do grupy docelowej kierujący ich aktywność na działania w internecie

Na wstępie, nieskromnie pochwalimy się, że obsługiwaliśmy wszystkie projekty marki Cinema City (Cinema City, Imax, otwarcia kin, akcje specjalne, Cinema Park, CineMaestro – opera) w latach 2006-2010.

Jednym z takich zrealizowanych projektów była kampania ogólnopolska o charakterze wizerunkowym, zachęcającą do wzięcia udziału w konkursie wiedzy o kinie przeprowadzanym w Internecie

Na uczestników gry, którzy wykazali się największym refleksem, wiedzą filmową i dużą chęcią fantastycznej rozrywki czekały atrakcyjne nagrody – wycieczka do studia filmowego w Hollywood, skutery i setki zaskakujących gadżetów.

Filmowy pościg lata to ogólnopolski konkurs organizowany przez Cinema City, który z roku na rok skupia coraz więcej kochających kino uczestników. W interaktywnym konkursie mogli brać udział wszyscy ci, którzy chcieli sprawdzić swoją wiedzę o kinie, szukali ciekawej rozrywki i z przyjemnością łowili atrakcyjne nagrody. Wielki finał Filmowego pościgu lata odbył się w sobotę, 29 sierpnia w 17 kinach Cinema City w następujących miastach: Bielsko-Biała, Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, GlNaiwice, Katowice (Cinema City Punkt 44), Kraków (Cinema City Galeria Kazimierz), Lublin, Łódź, Poznań (Cinema City Kinepolis), Ruda Śląska, Rybnik, Sosnowiec, Toruń, Warszawa (Cinema City Arkadia), Wrocław oraz Zielona Góra.

Kampania realizowana przez nas na zlecenie Klienta miała charakter ogólnopolski ze szczególnym naciskiem w regionach -miastach, gdzie były zlokalizowane kina Cinema City (17 miast).

W palecie wykorzystanych mediów znalazły się m.in. prasa (Gazeta Wyborcza i Dlatego), radio (Eska, Złote Przeboje, Planeta i RMF Maxxx), outdoor (nośniki 6×3, siatki wielkoformatowe ). Wykorzystaliśmy także niestandardowe rozwiązania mediowe (prasa – wyspa+ pasek, ramki w pojazdach). Użyte media skutecznie docierały do młodej grupy docelowej i zachowywały także kontekst kinowy.

Przekaz kampanii następował etapowo: “Filmowy pościg lata – Cinema City” (część teaserowa kampanii), “Filmowy pościg trwa – Cinema City” (część reavelowa kampanii), “Wielki finał pościgu – Cinema City” (część końcowa kampanii).

Po zakończonej kampanii Klient wystawił nam bardzo pozytywne referencje: