Żabka

Żabka

Klient: Żabka Polska Sp. z o.o.

Kampania: „Żabka – blisko, szybko, wygodnie”

Termin: maj – wrzesień 2011

Cel kampanii: Budowa wizerunku i wsparcie komunikacyjne programu promocyjnego

Media: Telewizja, Radio

Efekt PROspect Thinking: Wyselekcjowany jakościowo mix stacji telewizyjnych i radiowych dopasowany do  grupy docelowej

Opis kampanii:

Na zlecenie naszego Klienta Żabka (sieci sklepów typu convenience) zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy w 2011 roku kampanię ogólnopolską o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym.

Kampania przebiegała z głównym przekazem reklamowym „Żabka — blisko, szybko, wygodnie”. Przekaz subkampanii dotyczył programu promocyjnego sieci sklepów Żabka z uwzględnieniem przekazu kampanii głównej. Podczas prowadzonej przez nas kampanii następowała cotygodniowa podmiana spotów telewizyjnych oraz radiowych związana z promocją produktów dostępnych w promocji. W kampanii wziął udział aktor parodysta Michał Zieliński znany z programu „Szymon Majewski Show”, który wcielił się w postacie klientów odwiedzających Żabkę.

Zgodnie z założeniami w kampanii zostały użyte reklamy akcentujące korzyści obiecywane przez markę klientom. Długofalowa sekwencja spotów reklamowych Żabki pojawiła się w najpopularniejszych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i radiowych do września 2011

Współpraca PRO Media House z Żabką to efekt wygranego przetargu. Obsługa kampanii została powierzona nam na wyłączność.

W 2012 roku zaplanowaliśmy i zrealizowaliśmy kolejną kampanię ogólnopolską o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym. Kampania objęła telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radio (m.in. RMF FM i Radio ZET), Internet oraz same sklepy sieci (materiały POS).

Kampania prowadzona pod hasłem „Świeże pieczywo. Rano i po południu” miała podkreślić bogaty wybór i wysoką jakość pieczywa w sklepach sieci Żabka oraz informować, że jest ono dostępne w nich o każdej porze, także po południu i wieczorem.

W animowanych reklamach występują sympatyczne zwierzęta: ekspedientką w sklepie jest żabka, a jej klientami pszczoła, truteń, pająki, ślimaki i świetliki.