klienci-promedia

Urosept – na przykrości z pęcherzem

Klient: Poznańskie Zakłady Zielarskie HERBAPOL S.A.

Walka o odzyskanie pozycji Nr 1 na rynku urologicznym w Polsce

Celem ogólnopolskiej kampanii Uroseptu było odzyskanie pozycji lidera w kategorii produktów na dolegliwości związane z pęcherzem moczowym m.in. poprzez pozyskanie nowych konsumentek, “odmłodzenie” marki oraz wykorzystanie nowych platform i sposobów komunikacji.

Największym wyzwaniem było osiągnięcie tych celów przy stosunkowo niewielkim budżecie i wobec wysokich inwestycji w media marek konkurencyjnych.

Kampania była skierowana do kobiet powyżej 18 roku życia, narażonych na infekcje pęcherza moczowego z racji podejmowanych aktywności i prowadzonego trybu życia.

Za realizację kampanii w mediach odpowiadał dom mediowy PRO Media House, który pozyskał budżet w wyniku przetargu. Koncepcję kreatywną opracowała agencja Good Morning Design.

Poznańskie Zakłady Zielarskie Herbapol należą do jednych z najstarszych i najbardziej cenionych przedsiębiorstw zielarskich w Polsce. Od 150 lat produkują najwyższej jakości produkty lecznicze, suplementy diety i kosmetyki, ciesząc się wysokim zaufaniem klientów.

Zobacz nasze inne case studies

Więcej case studies