klienci-promedia

Starpak – Supermocni

Klient: Euro-Trade Sp. z o.o. Sp.K.

Stała bolączka matek szykujących szkolną wyprawkę to rozpadające się plecaki i piórniki, wypisujące się długopisy, połamane kredki. Starpak jako gwarant trwałości obiecuje, że przybory szkolne tej marki będą służyć dłużej naszym dzieciom.

Celem kampanii mediowej zrealizowanej przez PRO Media House na zlecenie firmy Euro-Trade, właściciela marki Starpak, było dotarcie do matek dzieci w wieku wczesnoszkolym oraz do samych dzieci i przekonanie ich, że wyposażone w artykuły szkolne marki Starpak poczują się jak prawdziwi super-bohaterowie.
Kampania pod hasłem “Starpak – trwałość na szóstkę” prowadzona była w telewizji (mix stacji, kampania spotowa) oraz w internecie.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Demo Effective Launching, PRO Media House był odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów.

Zobacz nasze inne case studies

Więcej case studies