klienci-promedia

Podkarpackie. Rozwija się po naszej myśli

Klient: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego

Celem kampanii było poinformowanie o  Regionalnym Programie Operacyjnym Województwa Podkarpackiego.  Do realizacji założeń kampanii wykorzystaliśmy wszystkie media lokalne oraz uzupełniliśmy je działaniami dodatkowymi (mailing, transit media itd.)  Działania reklamowe były prowadzone w całym województwie podkarpackim, obejmując telewizję (spoty 20- i 45-sekundowe w TVP Rzeszów), radio (spot 15-sekundowy w Polskim Radiu Rzeszów, Esce Rzeszów, Wawie Rzeszów i Złotych Przebojach RES), prasę (“Nowiny”, “Super Nowości”, “Teraz Rzeszów”, “Życie Podkarpackie”, “Gazeta Wyborcza”), internet (nowiny24.pl, rzeszow.gazeta.pl, mmrzeszow.pl, echodnia.eu) oraz outdoor (billboardy, telebimy i ekrany LED).

W kampanii zaprezentowaliśmy 10 projektów realizowanych z udziałem środków z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013. Każda z przedstawianych inwestycji należy do innego obszaru, m.in. transportu, ekologii, zdrowia, szkolnictwa, przedsiębiorczości oraz turystyki i kultury.

Akcja pod hasłem “Rozwija się! Podkarpackie po naszej myśli” miała zwrócić uwagę mieszkańców tego regionu na kluczowe znaczenie tych projektów dla jego rozwoju gospodarczego i społecznego. Twarzą kampanii została aktorka Katarzyna Zielińska znana z serialu “Barwy Szczęścia” i programu “Kocham cię Polsko”.

Strategię i kreację kampanii przygotowała współpracująca z nami agencja reklamowa Demo Effective Launching, nasz dom mediowy był odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów. Zlecenie zrealizowaliśmy wspólnie w wyniku wygranego przetargu publicznego.

Zobacz nasze inne case studies

Więcej case studies