klienci-promedia

Segafredo Selezione – Empower the greatness

Klient: Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o.

Pierwsza polska kampania telewizyjna kawy Segafredo 

Ogólnopolska kampania skierowana została do konsumentów kawy, ceniących kulturę espresso oraz produkty wysokiej jakości.

W spocie reklamowym apetycznym ujęciom świeżo parzonej kawy towarzyszy utwór Rigoletta “La donna e mobile”, który podkreśla włoski charakter produktów, uwieńczony hasłem “Empower the greatness”.

Kampania dotyczyła linii produktowej SELEZIONE, która obejmuje kawy premium ziarniste i mielone do użytku domowego.

Za realizację kampanii w mediach odpowiada dom mediowy PRO Media House, który pozyskał budżet w wyniku przetargu. Koncepcję kreatywną opracowała agencja S4,a spot wyprodukowało Studio F4.

Firma Segafredo Zanetti to jeden z największych graczy na światowym
rynku kawy, obecny w ponad 110 krajach.

Zobacz nasze inne case studies

Więcej case studies