klienci-promedia

Osiedle Europejskie. Osiedle z wizją

Klient: Novo Maar Sp. z o.o. - AFI Europe

Od 2009 pracujemy dla marki Osiedle Europejskie – inwestycji spółki Novo Maar, należącej do międzynarodowej grupy deweloperskiej AFI Europe.

W ramach współpracy jesteśmy odpowiedzialni za planowanie i zakup mediów w kolejnych odsłonach kampanii 2009, 2010, 2011, w tym m.in.:

  • kampanii wakacyjnej: “Wakacje z rodziną?”, “Udany urlop?” i “Luksusowy hotel?”
  • kampanii “W podróż na chwilę, na Europejskie na stałe” realizowanej z przekazem: W podróży,
    na urlopie, na wakacjach jesteśmy na chwilę, cieszymy się wypoczynkiem, pięknymi widokami, ale zawsze mamy perspektywę powrotu. Na Osiedlu Europejskim możemy zatrzymać się na stałe. Mając w perspektywie podobne rozwiązania, które towarzyszą nam w podróży.”
  • kampanii “Ona/On zrobi wszystko, by zamieszkać na Europejskim”

Kampanie reklamowe mają charakter zarówno wizerunkowy, jak i sprzedażowy. Do działań wykorzystywane były i są m.in. prasa (Krakowski Rynek Nieruchomości, Gazeta Wyborcza, Dziennik Polski, Małopolski Przegląd Nieruchomości), internet, outdoor, działania niestandardowe.

Wszystkie realizacje mediowe zostały zrealizowane we współpracy z Agencją DEMO Effective Launching (od 2002 roku  agencja DEMO jest odpowiedzialna za kompleksową strategię komunikacji marki).

Osiedle Europejskie, inwestycja spółki Novo Maar, jest zlokalizowane w Krakowie i składa się
z kilkunastu segmentów mieszkalnych oznakowanych nazwami metropolii europejskich (m.in. Barcelona, Paryż, Amsterdam, Lizbona), infrastruktury usługowej oraz terenów zielonych. Całość, kaskadowo usytuowana, z perspektywą na Las Wolski i Bielany, jest uznawana za jedną z najciekawszych inwestycji Krakowa.

Zobacz nasze inne case studies

Więcej case studies